Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:38:49 GMT

مهرعلیزاده در مناظره اجتماعی فرهنگی و سیاسی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۱۰۷

مهرعلیزاده در مناظره اجتماعی فرهنگی و سیاسی ۱۴۰۰

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز؛ سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در پاسخ به پرسشی درباره تحقق سیاست کلی نظام در قبال بازگشت آمریکایی‌ها به برجام گفت: بر اساس سیاست‌های نظام و به دلیل بد عهدی‌ها، فشارهای حداکثری را وارد کردند و مقاومت جانانه مردم ایران توطئه‌ها را بر باد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواضع جمهوری اسلامی ایران مواضع درستی است و باید با قوت در جهت زنده کردن برجام در مذاکرات حاضر شویم.

وی افزود: باید همه امکانات کشور و همه تصمیم گیران کشور در همه نهادها همکاری کنند که برجام و مذاکرات وین به نتیجه برسد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به اظهارات ابراهیم رئیسی دیگر کاندیدای انتخابات اظهار کرد:  آقای رئیسی فرمودند که دفعه قبل بد اخلاقی‌هایی در جلسه شده و از وقت خود استفاده نمی‌کنند و از حق خود می‌گذرند و همچنین فرمودند آذری زبانان به ایشان زنگ زدند و دل جویی کردند؛ درحالی که من فکر نمی‌کنم آذری زبانان به ایشان توهین کرده باشند؛ چراکه آذری زبانی در اینجا نبوده که به ایشان توهین کرده باشد. ضمنا باید تصحیح کنم که آنچه که هست در مناطق آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، همدان، اصفهان، شیراز و خوزستان ترک زبانان هستند و از آقای رئیسی می‌خواهم که به این موضوع توجه کنند.

مهرعلیزاده ادامه داد: من با توجه به اینکه آقای رئیسی قاضی هستند از ایشان می‌خواهم که در این زمینه دقت بیشتری کنند؛ من نمی‌دانم ما اخلاق یا بد اخلاقی را چه تعریف می‌کنیم؛ مطلبی که درباره مدرک تحصیلی آقای رئیسی عرض کردم، مطلب حقی بود؛ آقای رئیسی از نظر کلاسیک ۶ کلاس درس خواندند و من هم با احترام عرض کردم که ایشان پس از دروس حوزوی، این دروس را معادل سازی کردند و دکترا گرفتند. من عرض کردم که اصولاً علم اقتصاد مثل علم پزشکی، علم خاص خود را می‌خواهد.

وی گفت: مسائل اخلاقی را باید در عمل و در جامعه جاری کنیم؛ دو روز پیش صدا و سیما ۵ دقیقه از فیلم تبلیغاتی بنده را سانسور کرد؛ این بد اخلاقی است و دیدیم که دو روز پیش مردم در فضای مجازی غوغا کردند و گفتند که صدا و سیما که زمانی گفته می‌شد ملی باید باشد، میلی و امروز عشقی شده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: سوال من از آقای قاضی به عنوان یک قاضی این است که به چه دلیل فیلترینگ را  پی در پی پیگیری می‌کنید؛ چرا اجازه می‌دهید پیامک‌هایی به دختر خانم ارسال شود.

تکمیل می‌شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مناظره های انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای انتخابات آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند