Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:43:18 GMT

سید حسن نصرالله عصر امروز سخنرانی می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۴۴۴

سید حسن نصرالله عصر امروز سخنرانی می کند

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز به مناسبت سی امین سالگرد تأسیس شبکه «المنار» سخنرانی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المنار، قرار است عصر امروز سه شنبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سی امین سالگرد تأسیس شبکه المنار سخنرانی می‌کند. شبکه المنار در لبنان در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه از آن زمان تاکنون نقش مهمی در پوشش عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست در جنوب لبنان ایفا کرد. شبکه المنار در انتقال وقایع و رویدادهای نبرد آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ نیز بسیار فعالانه عمل کرد.

  چند ماه پس از آزادسازی جنوب لبنان، شبکه ماهواره‌ای المنار در خارج از لبنان نیز آغاز به کار کرد. این اتفاق در اوج انتفاضه فلسطینیان رخ داد. انتفاضه فلسطین نیز توسط شبکه المنار به صورت گسترده مورد پوشش رسانه‌ای قرار گرفت. واقعیت این است که شبکه المنار در زمینه پوشش رسانه‌ای پیروزی‌های مقاومت از دهه ۹۰ میلادی تاکنون نقش مهمی ایفا کرده است. این مسأله در نبردهای مقاومت لبنان و فلسطین با رژیم صهیونیستی مشهود است.   سیاست المنار همانطور که همواره مسئولان آن تأکید کرده اند، تقویت وحدت میان مسلمانان و اعراب بوده است. این شبکه دفاع از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را راهبرد اصلی خود می‌داند و به دنبال رساندن صدای حق به جهانیان است.   شبکه المنار همچنین همواره از مسأله فلسطین حمایت به عمل آورده است. در برنامه‌های شبکه المنار همواره توجه خاصی به مسائل اخلاقی وجود داشته است. شبکه المنار همواره مهمترین دغدغه‌های جهان اسلام و جهان عرب را مورد پوشش قرار داده است. روشنگری افکار عمومی از جمله مهمترین رسالت‌های شبکه المنار بوده و هست. با این حال در ۱۴ دسامبر سال ۲۰۱۴ فرانسه پخش شبکه المنار در این کشور را متوقف کرد.   افزون بر این، در جریان جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ نیز مقر اصلی شبکه المنار هدف حملات گسترده صهیونیست‌ها قرار گرفت. اکنون که ۳۰ سال از تأسیس شبکه المنار می‌گذرد، این شبکه همچنان به رسالت خود ادامه می‌دهد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شبکه المنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله