Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمتی امروز در تمرین گل گهر حضور داشت.

تمرین امروز تیم گل گهر سیرجان یک تماشاگر ویژه داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر، اردویی را در مشهد برگزار کرده و بازیکنان این تیم تمریناتشان را در این شهر پیگیری می‌کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار است طبق برنامه‌ربزی انجام شده در تورنمنتی سه جانبه با حضور تیم‌های پدیده و ذوب آهن که از فردا آغاز می‌شود، شرکت کنند و در اولین بازی به مصاف شاگردان مهدی رحمتی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین امروز گل‌گهر در حالی برگزار شد که سرمربی تیم پدیده، تماشاگر ویژه آن بود.

امیر قلعه نویی / سیدمهدی رحمتی

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! مهدی محمد نبی در طرفداری: اگر دوباره کی روش را نگه می داشتم، خودم باید می رفتم! سعید عزیزیان در طرفداری: به من گفته بودند رشید مظاهری ذخیره باشد مشکل درست می کند! دینیه: آنچلوتی می گفت اگر مهمانی می روید مرا هم ببرید! ادعای عجیب کریس اسمالینگ و همسرش: بشقاب پرنده دیدیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران همچنان در شهرستان کرج زیر نظر کادر فنی در حال پیگیری است.

شاگردان حسین عبدی در تمرینات فشرده صبح و عصر خود کارهای تاکتیکی مدنظر کادر فنی را انجام می دهند تا هرچه بیشتر با دیدگاه های مربیان رده ملی خود آشنا شوند.

تمرین عصر امروز ملی پوشان جوان کشورمان در حالی پیگیری شد که بارندگی باران باعث نشاط و شادابی هرچه بیشتر آنها شد.

با پایان بارندگی در شهر کرج رنگین کمان زیبایی در آسمان پدید آمد که نگاه حاضران تمرین را به خود جلب کرد.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی های مربیان این تیم طبق برنامه کاملا مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095886

دیگر خبرها

  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد