Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:01:59 GMT

واکسیناسیون نیروهای هلال احمر کرمانشاه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۹۷۶

واکسیناسیون نیروهای هلال احمر کرمانشاه آغاز شد

دکتر «فرزین معتمدی» روز سه شنبه به ایرنا افزود: در مرحله اول تیم های واکنش سریع، نجاتگران، امدادگران و عوامل پایگاه های بین جاده ای و کادر عملیاتی که به طور مستقیم و بی واسطه با حوادث ارتباط نزدیک دارند و بیشتر در معرض خطر هستند، در اولویت اول تلقیح واکسنکرونا قرار گرفتند. 

وی اظهار داشت: به دنبال تعاملات انجام گرفته و نیز همکاری و همراهی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراحل بعدی، شاهد واکسینه شدن همه پرسنل و همکاران خود در جمعیت هلال احمر استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت بیش از ۱۰۰مرکز واکسیناسیون در استان

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تلاش و اقدامات صورت گرفته و همکاری ادارات و سازمان‌ها، ۶۰ مرکز تجمیعی و ۳۴ مرکز سالنی در استان آماده شده است.

دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: ۹ مرکز از ۳۴ مرکز در شهرستان کرمانشاه فعالیت است که شامل هشت مرکز سالنی و یک مرکز خودرویی می شود.

او گفت: چهار مرکز خودرویی در شهرستان های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل ذهاب و کنگاور برای واکسیناسیون فعال است.

شکیبا افزود: تاکنون ۷۳/۸ درصد افراد بالای ۷۰ سال استان کرمانشاه واکسینه شده اند.

به گزارش ایرنا،  هم اکنون ۳۷۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان باختگان استان نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به هزار و ۸۶۸ نفر رسیده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه واکسن کرمانشاه سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه واکسن کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه واکسن کرمانشاه سازمان امداد و نجات هلال احمر بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: پایگاه گدار کبک و پایگاه نگین جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن ۱۴ اردیبهشت و به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان روز پرکاری را داشتند.
کیانی افزود: تیم عملیاتی گدار کبک در ساعت ۱۵:۳۰ پس از کسب خبری مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در حوالی چشمه زینل بلافاصله به منطقه اعزام شده و خانواده گرفتار در گل و لای را به مکان امن انتقال داد.
وی ادامه داد: تیم پایگاه نگین در ساعت ۲۰:۳۰ برای کمک به خانواده ای گرفتار به دشت کوثر حوالی گردنه حلوایی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: در ساعت ۲۱:۱۸ تیم گدار کبک برای کمک به دو خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به منطقه شمس آباد اعزام شد.
کیانی افزود: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن تا پایان ۱۴ اردیبهشت ماه به ۱۶ نفر امداد رسانی کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها ۳ دستگاه آمبولانس، به همراه ۱۰ نفر نجاتگر حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی