Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۷۲ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری 72 متهم و محکوم تحت تعقیب طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجار شکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام یک سری کارهای فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه و به مدت 7 روز موفق شدند 72 نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: متهمان برای رسیدگی و ادامه سیر مراحل قانونی، روانه دادسرا شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در آباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف 2 دستگاه خودرو و کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آباده طی 24 ساعت گذشته در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل محورهای مواصلای به 2 دستگاه کامیون و سواری پراید حامل بار مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، 5 دستگاه کولر گازی، 2  دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و 2 دستگاه ماکروفر خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه ارزش محموله‌های قاچاق برابر نظرکارشناسان، 3 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص 2 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

32 هزار لیتر گازوئیل حین قاچاق کشف شد

 

فرمانده انتظامی کازرون گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون 32 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در این شهرستان کشف  شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، روز گذشته ماموران انتظامی کازرون حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند، افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بان اینکه ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، 3 میلیارد و 840 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق دستگیری متهمان تحت تعقیب فرمانده انتظامی تحت تعقیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان