Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، ابوالحسن ریاضی در مراسم رونمایی از نشریه «همشهری مترو» که عصر امروز در ایستگاه متروی بهارستان برگزار شد افزود: کارهای کوچک مهمتر از پروژه های بزرگ است. شهر متعلق به شهروندان است و مدیریت شهری باید ارتباط با شهروندان را عمیق تر و اقدامات خود را بر اساس این ارتباط تنظیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاضی، با اشاره به اینکه این اقدام شروعی است که انتظار داریم با گام های بزرگتری همراه شود، ادامه داد: با یک هفته نامه شروع می‌کنیم اما توزیع آن هر روز در ۳۰ ایستگاه مترو انجام می‌شود.

او افزود: در شروع کار این نشریه به میزان صدهزار تیراژ منتشر می شود اما سعی می‌کنیم انتشار آن را به هفته‌ای دو روز برسانیم و در آینده حتی هر روز با مطالب جدید انتشار آن را ادامه دهیم.

مدیر عامل موسسه همشهری عنوان کرد: با توجه به گستردگی مترو و ارتباطی که با شهروندان دارد، بحث هایی مانند فرهنگ شهرنشینی، مترو سواری و سیاست گذاری های این حوزه با کارشناسان و گروه های متخصص دنبال خواهد شد.

او افزود: ساکنین شهر زیرزمینی شهروند خبرنگار ما خواهند بود و یک صفحه درباره ارتباطات بین شهروندان و مدیریت شهری را در این نشریه پیش بینی کردیم.

ریاضی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت، همشهری انتشار رایگان این هفته نامه را انجام می دهد، توضیح داد: بر اساس ایده اولیه این کار را هزینه تلقی نمی‌کنیم بلکه سرمایه ای است که حتی می تواند زمینه هایی برای درآمد زایی داشته باشد.

کد خبر 606286 برچسب‌ها شهرداری موسسه همشهری مدیریت شهری مترو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری موسسه همشهری مدیریت شهری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد