Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@16:43:22 GMT

زاکانی: نمی‌شود کشور را کاریکاتوری اداره کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۰۸۰

زاکانی: نمی‌شود کشور را کاریکاتوری اداره کرد

علیرضا زاکانی: در شرایطی که امروز هست در حوزه سلامت بنده معتقد هستم که دولت می‌تواند اقدام اساسی و جدی کند که غیر از درد بیماری، مریض درد نکشد و برای این موضوع نیز برنامه جامعی تنظیم کرده ام.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در پاسخ  به نقد دیگر نامزدها گفت: بنده معتقد هستم در کشور انسداد وجود ندارد، مشکل، مشکل مدیریت است مشکل مشکل رویکرد است و مشکل مشکل زیاده خواهی‌ها و رانت بازی‌ها است لذا بنده حاضرم با هریک از دوستان مناظره مناظره دقیق برنامه‌ای داشته باشد، چون بنده هم نسبت به نحوه برگزاری مناظره فکر می‌کنم که خیلی بهتر می‌شود مناظره کرد و آرزو می‌کنم که دو به دو مناظره می‌کردیم که عیار گفته‌ها و شرایط معلوم شود همین حالا نیز اعلام آمادگی می‌کنم، اما به هر حال نکته‌ای که هست این است که بنده معتقدم اولاً باید بسته یک رئیس جمهور بسته جامعی باشد نمی‌شود کشور را کاریکاتوری اداره کرد لذا هم باید به اقتصاد مدیریت پرداخت و هم به فرهنگ و اجتماع و هم سیاست و امنیت و هم سیاست خارجی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای هر بخش نیز باید بسته‌های جدی داشت که هم پوشانی کنند و با هم بتوانند اقدام اساسی و جدی داشته باشند مثلاً در شرایطی که امروز هست در حوزه سلامت بنده معتقد هستم که دولت می‌تواند اقدام اساسی و جدی کند که غیر از درد بیماری، مریض درد نکشد و برای این موضوع نیز برنامه جامعی تنظیم کرده ام که تقدیم خواهم کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای معیشت معتقد هستم که می‌توان سال اول ریشه فقر مطلق را برکند و برای آن یک برنامه ۶۰۰ فصلی تنظیم کرده ام که منابع، امکان و شرایط در درون خودش وجود دارد و همین امروز می‌شود آن را اجرایی کرد و اصلاً این طور نیست که بخواهیم حواله به غیر دهم و به منبعی دهم که اصلاً منبع نامعلومی باشد.

وی اضافه کرد: ناظر به آزادی‌های مدنی معتقد هستم که دولت باید پیرو مردم باشد از بُعد این که پاسخگوی آن‌ها باشد لذا قائل به شفافیت، قائل به دقت و قائل به ایجاد یک نهادسازی نوین در جهت پذیرش موضوع نظارت مردم و مطالبات مردم و اعتراضات مردم هستم بنده معتقد هستم به نیکی می‌توان اصل ۸ و ۲۷ را اجرایی کرد به درستی می‌توان اصل ۱۰ و ۲۱ را اجرا کرد.

زاکانی اظهار کرد: صحبت از ۳ و نیم میلیون سرپرست خانوار زن می‌کنیم و ۷۷ هزار تا از آن‌ها تحت پوشش بیمه هستند ما صحبت از فقر مطلق می‌کنیم لذا دولتی که می‌آید برای همه ابعاد و ساحت‌های زندگی مردم برنامه داشته باشد و بعد هم این برنامه را شعاری ارائه ندهد لذا معتقد هستم صدا و سیما می‌تواند تغییر رویه دهد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی مناظره دوم انتخابات مناظره علیرضا زاکانی معتقد هستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

کد خبر 6092016 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات