Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:20:30 GMT

ثبت نام آزمون زبان MSRT از امروز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۳۸۸

ثبت نام آزمون زبان MSRT از امروز آغاز شد

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آزمون زبان msrt صبح جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. ثبت نام آزمون msrt همچنین از امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ آغاز شده و تا دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

با توجه به مشخص نبودن وضعیت بیماری کرونا، احتمال تعویق زمان برگزاری آزمون وجود دارد در صورت لغو آزمون تاریخ بعدی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، آزمون MSRT که مجری برگزاری آن وزارت علوم بوده، جهت تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان برگزار شده و مدرک آن برای تمام دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت معتبر است.

این آزمون معمولاً چند بار در سال برگزار می‌شود و در صورتی که داوطلب در یکی از نوبت‌های برگزاری MSRT نمره قبولی این آزمون را کسب نکرد، می‌تواند در نوبت بعدی شرکت کند. به علت شرایط خاص شیوع کرونا در کشور در سال ۹۹، زمان ثبت نام آزمون MSRT و برگزاری آزمون مذکور دستخوش تغییراتی شده و زمان برگزاری آن را با تأخیر مواجه کرد در سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به مشخص نبودن وضعیت بیماری کرونا احتمال لغو آزمون وجود دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون زبان ویروس کرونا وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه
  • آغاز ماراتن کنکور هنر و زبان‌های خارجه
  • کنکور سراسری سال۱۴۰۳ در قم آغاز شد
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز