Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@06:58:15 GMT

واکنش مرکز پژوهش های مجلس به گلایه محسن رضایی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۴۸۴

واکنش مرکز پژوهش های مجلس به گلایه محسن رضایی

 حساب کاربری رسمی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت:« لحظاتی پیش توئیتی از این اکانت منتشر شد که خلاف قانون و اخلاق انتخاباتی بود. لازم به توضیح است، توئیت خطای ادمین در جا به جا گرفتن صفحه با صفحه شخصی بوده و مرکز پژوهش‌ها مطابق قانون ورودی به انتخابات نداشته و نخواهد داشت. بدین‌وسیله از نامزد محترم و هواداران ایشان نیز عذرخواهی می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

همچنین محمد صادق عبداللهی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:« پیرو توئیت خلاف قانون و اخلاق منتشر شده از اکانت ⁦@rcmajlis_ir⁩ به دستور قائم مقام مرکز و تأکید مدیرکل حوزه ریاست، نیروی سهل‌انگار روابط عمومی جهت رسیدگی به تخلف و برخورد، به کمیته تخلفات ادارای معرفی شد.»

امروز در جریان دومین مناظره کاندیداهای انتخاباتی ، محسن رضایی با اشاره به اشتباه لفظی خود گفت: در زمان استراحت دیدم که مردم با اشتباه من شوخی کردند، حقیقتا شوخی شما باعث خوشحالی من می‌شود، البته بابت اشتباه لفظی که "یاشاسین" را "یاساشین" گفتم عذرخواهی می‌کنم، ولی خیلی من گله مندم از اینکه بلافاصله سایت مرکز پژوهش‌های مجلس این اشتباه را تیتر کرده است.

27215

کد خبر 1523398

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم