Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره،  زلمی خلیلزاد، فرستاده آمریکا در امور  صلح افغانستان در سخنانی، توافق دوحه را اساسی بر حل بحران در افغانستان خواند.

او در سخنانی تصریح کرد: توافقی بر تعیین نظام سیاسی افغانستان از طریق گفتگو‌ها و مذاکرات وجود دارد. کنترل قدرت در افغانستان با استفاده از زور امری غیر قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت: نیرو‌های ما از افغانستان خارج خواهند شد؛ اما واشنگتن (دولت آمریکا) در این کشور باقی خواهد ماند و به مردم این کشور کمک خواهد کرد.

گفتنی است روز گذشته نیز «ژنرال فرانک مک کنزی» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام اعلام کرده بود آمریکا حدود نیمی از روند خروجش از افغانستان را تکمیل کرده و همچنان در حال انجام این روند تا ضرب الاجل ۱۱ سپتامبر به منظور خروج از این کشور است.

رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد ماه‌های اتی برای آینده افغانستان حیاتی خواهد بود. او از دولت افغانستان و طالبان نیز خواست تا مذاکراتی را که دیر زمانی است در دوحه متوقف شده اند، از سر گیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلح افغانستان توافق دوحه دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی نخستین دفترچه‌های اقامت صادر شده ، ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی ، طی مراسمی با حضور مدیرکل رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع افغانستانی گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع بیان داشت که تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور، طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و کماکان در حال اجرا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع