Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سردار کیومرث عزیزی» روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه امنیتی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که با حضور استاندار تهران در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی سه اصل حفظ امنیت، سلامت و ارتقاء مشارکت مردم را در دستور کار خود دارد.

وی گفت: قطعا حفظ امنیت و سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم، زمینه مشارکت بالای مردم را فراهم کرده و به این واسطه، اقتدار ایران اسلامی افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزی ادامه داد: فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در حوزه برگزاری انتخابات، اقدامات مؤثری انجام داده که از جمله می‌توان به چینش نیروهای ستادی نیروی انتظامی در شهرستان‌های هفتگانه شرق استان تهران، رصد وضعیت فعالیت داوطبان، پیگیری ۲۴ ساعته فضای مجازی و تائید صلاحیت نیروهای محافظ صندوق‌های رأی اشاره کرد.

وی از تمرین سناریوهای احتمالی و انجام مانورهای آمادگی در سطح شهرستان‌های شرق استان تهران، آموزش افسران، درجه داران و سربازان وظیفه در کنترل امنیت اجتماعات نامزدهای انتخابات و سخنرانان ملی در شهرستان‌های تابعه را به عنوان دیگر اقدام پلیس در شرق استان تهران یاد کرد.

به گفته این مقام انتظامی، برای نخستین بار، گروهان خواهران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با عنوان گروهان الزهرا(س) به منظور ارتقا امنیت شعب اخذ رأی آموزش دیده و ساماندهی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ جرم مشهودی در حوزه انتخابات در شرق استان تهران رخ نداده است.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استان تهران ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استان تهران ورامین انتخابات ۱۴۰۰ استان تهران ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر دوشنبه در جلسه ستاد امنیتی انتخابات استان تهران که با حضور سید کمال سادات، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، حسین فخاری فرماندار قرچک و اعضای شورای تأمین شهرستان ورامین و دیگر مسئولین در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: همه آمادگی‌های لازم در حوزه امنیتی در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک پیش بینی شده است.‌

وی افزود: عملکرد ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در دور اول انتخابات از طرف نامزدها مورد تمجید قرار گرفت و حتی یک شکایت از برگزاری فرآیند انتخابات وجود نداشت.‌

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: برگزاری ۳ جلسه توجیهی برای نامزدها در دور اول باعث کاهش تخلفات شد و دور جدید نیز تاکنون یک جلسه توجیهی با نامزدها جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی برگزار شده است.

کد خبر 6098743

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان