Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین ، مصطفی شکرچی‌زاده در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از خط تولید و تجهیزات مجتمع فولاد سبا اظهار کرد: عمده‌ترین فعالیت‌هایی که در تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی‌شده فولاد سبا انجام می‌شود نصب قفسه ۷ نورد گرم، نوسازی و تعویض اتوماسیون نورد گرم و ریومپ کلی خط ریخته‌گری شماره یک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، مجتمع فولاد سبا با انجام ریومپ ریخته‌گری خط شماره یک و با افزایش ضخامت تختال از ۶۲ به ۷۵ میلی‌متر و تختال ورودی به نورد از ضخامت ۵۰ به ۵۵ تا ۶۰ میلی‌متر، می‌تواند تا ۲۰ درصد افزایش ظرفیت تولید داشته باشد.

شکرچی‌زاده ادامه داد: با ریومپ و نصب قفسه ۷ نورد گرم، قابلیت تولید ورق‌هایی با ضخامت ۱.۵ میلی‌متر و حتی تا ۱.۲ میلی‌متر به ظرفیت مجتمع فولاد سبا اضافه خواهد شد.

به گفته وی، در زمینه تولید فولاد مذاب در فولاد سبا پروژه‌هایی تعریف شده که با اقدامات انجام‌شده و تکمیل این پروژه‌ها، ظرفیت یک میلیون و ۸۰۰ هزارتنی ایجاد شده در واحد ریخته‌گری و نورد محقق خواهد شد.

مدیر تکنولوژی و اجرای پروژه‌های فولاد سبا در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای سال‌های آینده مجتمع فولاد سبا نیز افزایش ظرفیت تولید کارخانه به میزان ۲ میلیون تن تعریف شده است.

پربیننده ترین مردم رغبت به خرید لوازم خانگی ندارند رشد ۸ درصدی بخش صنعت کشور حذف امضاهای طلایی در راستای مانع‌ زدایی از تولید پای سرمایه گذاران خارجی به معادن باز می شود افزایش ۲۰ درصدی صادرات ایران به روسیه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد مبارکه اصفهان فولاد سبا انتخابات ۱۴۰۰ مجتمع فولاد سبا میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ علی رسولیان افزود: ۲۲ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۸۰ تن کلوخه سنگ آهن، سال گذشته در مجتمع سنگ آهن سنگان خواف تولید شد که این میزان درمقایسه با آمار مشابه سال گذشته آن هفت درصد رشد یافت.

وی از فروش ۱۷ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۷۸ تن کلوخه سنگ آهن توسط این مجتمع در سال ۱۴۰۲ به سرمایه گذاران در منطقه صنعتی و معدنی سنگان خواف خبر داد و گفت: این میزان درمقایسه با 1401 با رشد ۲۰ درصدی مواجه بوده است.

هم اکنون بیش از ۱۵ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این معادن مشغول کار هستند که امسال با راه اندازی واحد‌های جدید گندله و کنسانتره ، این آمار به ۱۸ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی