Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، غفور قاسم پور پس از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات  اسلامی شهر و روستا تبلیغات زودهنگام نامزدها را خلاف قانون اعلام کرد و با اشاره به وضعیت تولید محتوا در فضای مجازی و تبلیغات پیش از موعد خاطرنشان کرد: آغاز زمان تبلیغات و رقابت نامزدهای متقاضی ورود به پارلمان شهری از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه خواهد بود اما شمار قابل توجهی بدون توجه به این مهم تبلیغات خود را صفحات شخصی و فضای مجازی آغاز نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق قانون تمامی فعالیت‌های نامزدها رصد می‌شود و تبلیغات زودهنگام در این رابطه نیز تخلف محسوب شده و برابر قوانین پیگیری خواهد شد.

فرماندار کرج در ادامه از برگزاری نشست‌های توجیهی با نامزدها پیرامون اجرای قانونی فرایند تبلیغات و رعایت موازین تعریف شده خبر داد و گفت: پیش از زمان شروع تبلیغات، این جلسات در شهرهای اقماری کرج برگزار می‌شود.   

قاسم پور افزود: دستور العمل و بایدها و نبایدهای تبلیغاتی به انضمام شیوه نامه های بهداشتی در این جلسات برای نامزدهای شورای شهر در شهرهای کرج تشریح و تبیین خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک هفته خواهد بود و ۲۶ خردادماه نیز پایان زمان قانونی آن خواهد یافت.

پربیننده ترین سه وزیر زن در دولت خواهم داشت / میانگین سنی دولت ۴۵سال خواهد بود سید علی اکبر محتشمی پور درگذشت شکایت مجلس از روحانی به قوه قضائیه ارسال شد / نمایندگان مدعی نقض اصول ٧٧ و ١٢۵ قانون اساسی توسط دولت شدند ۲۹بار با بردن اسم بنده به من تهمت زدند / باید ۲۰دقیقه فرصت اضافی برای پاسخگویی به بنده هم اختصاص یابد مهرعلیزاده رنگ انتخاباتی خود را تغییر داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد