Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم پارس‌جنوبی جم با برتری مقابل تیم نود ارومیه در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول جام آزادگان با اختلاف ۵ امتیاز با صدرنشین به کورس مدعیان صعود بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، تیم پارس جنوبی‌ جم امشب میزبان تیم نود ارومیه در ورزشگاه تختی جم در چارچوب هفته بیست و هشتم باشگاه‌های دسته اول ایران جام آزادگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پارس جنوبی‌ جم در 27 بازی گذشته با 11 پیروزی، 6 مساوی و 10 باخت است با 39 امتیاز در رده نهم جدول لیگ دسته اول جام آزادگان قرار دارد.

در رقابت هفته بیست و هشتم، تیم پارس جنوبی‌ جم با ترکیب نیما علیپور، امید نظامی‌پور، بهروز هوشمند، محمد شاه‌محمدی، یونس اکبرپور، عرفان قهرمانی، محمدجواد آزاده، سجاد موسوی، مهرداد هدایتیان، علی فتاح کیانوش میرزایی وارد میدان شد.

تورج عیوض محمدی و حسن انتظاری هم قضاوت دیدار دو تیم پارس جنوبی جم بر عهده داشتند

در نیمه نخست، دو تیم از همان ابتدا حملات خود را بر روی دروازه‌ها آغاز کردند که در دقایق نخست موقعیت حساس تیم نود ارومیه به گل تبدیل نشد.

در ادامه تیم پارس جنوبی جم بر حملات خود افزود و پس از ناکامی در 3 موقعیت پیاپی در دقیقه 20 توسط کیانوش میرزایی به گل برتری دست یافت.

بعد از این گل بازی هجومی‌تر شد که پارس جنوبی سهم بیشتری در ایجاد موقعیت نسبت به تیم میهمان داشت اما توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

داور این رقابت 8 دقیقه وقت اضافه برای 45 دقیقه نیمه نخست اعلام کرد و این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود پارسی‌ها به پایان رسید.

نیمه دوم با شور و هیجان بیشتری آغاز شد و هر 2 تیم حملات متعددی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند اما گلی به ثمر نرسید.

لیگ دسته اول فوتبال| هوادار با تساوی مقابل استقلال خوزستان دوباره صدرنشین شدلیگ دسته اول فوتبال| شکست مس کرمان و بازگشت موقت بادران به صدر جدوللیگ دسته اول فوتبال| پیروزی پُرگل ملوان در دربی گیلان

پارس جنوبی جم همانند نیمه نخست برای حفظ نتیجه بیشتر در خط میانی بازی می‌کرد و این دیدار نفس‌گیر با نتیجه یک بر صفر با گل کیانوش میرزایی به سود پارس جنوبی جم به پایان رسید.

کسب این 3 امتیاز درحالی برای جمی‌ها رقم خورد که تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر امتیاز این هفته از دست دادند تا شاگردان نصرتی به 5 امتیازی صدر برسند.

با این اتفاق پارس جنوبی جم بار دیگر به جمع مدعیان صعود بازگشت.

پارس جنوبی جم با کسب این 3 امتیاز با 42 امتیاز در رده نهم جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران جام آزادگان قرار گرفت و تیم نود ارومیه هم با 26 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال تیم پارس جنوبی جم تیم نود ارومیه جام آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی