Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از  مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی پویش «رأی اولی‌های کتابخوان» در کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پویش رأی اولی‌های عضو کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی (۱۸ سال تمام) در قالب ضبط یک ویدیو به مدت حداکثر ۳۰ ثانیه علت شرکت خود در انتخابات را بر اساس ویژگی‌های ملی، مذهبی، قومی و بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ آثار خود را از طریق کانال‌های فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۰۳۴۶۰۵۱۹۰ ارسال و یا با بارگذاری ویدیو در صفحات خود و درج هشتک #رأی-اولی-کتابخوان و نشانه‌گذاری صفحه اینستاگرام khorasan.razaviplir@ در مسابقه شرکت نمایند.

گفتنی است؛ به ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که در صفحه khorasan.razavipl.ir@ عضو شوند و این صفحه را تگ نمایند نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخانه های خراسان رضوی گام دوم انقلاب کتابخانه های عمومی رأی اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر