Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@18:21:19 GMT

تسلا جلوی تولید خودروی +S Plaid را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۸۴۲۷

تسلا جلوی تولید خودروی +S Plaid را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از انگجت، شاید مجبور باشید از رویای رانندگی با سوپراسپرت تسلا مدل +S Plaid چشم پوشی کنید، چون ایلان ماسک به دنبال کنندگان خود در توئیتر گفت که تولید خودروی +S Plaid لغو می‌شود، زیرا مدل معمولی آن کافی و بسیار خوب است. همچنین او ادعا کرد که این سریعترین خودروی تولیدی دنیا تاکنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این احتمال وجود دارد که این یک شوخی باشد، اگرچه اگر چنین باشد SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا) خوشحال نخواهد شد. قرار بود خودروی +S Plaid سریعتر باشد، اما تفاوت زیاد تضمین نشده بود. انتظار می‌رفت بیش از هر چیز دامنه آن اضافه شود (بیش از ۵۲۰ مایل در مقابل ۳۹۰)، اما ممکن است شرکت تسلا فقط بروزرسانی باتری را به مدل‌های آینده برساند.

ویژگی‌ سیستم خودران تسلا
چندی پیش هم مدیر نرم افزار اتوپایلوت (Autopilot) شرکت تسلا به دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا گفت که ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، توانایی‌های سیستم پیشرفته کمک راننده این شرکت را بیش از حد بیان کرده است. این اظهار نظر از یک یادداشت منتشر شده در گروه شفافیت حقوقی PlainSite منتشر شده است که اسناد را از یک درخواست سوابق عمومی به دست آورده است.

اداره وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (California DMV) در یادداشتی درباره تماس کنفرانسی با نمایندگان تسلا در ۹ مارس که در آن مدیر نرم افزاری اتوپایلوت CJ Moore هم حضور داشت، نوشت: توییت ایلان ماسک با واقعیت مهندسی مطابق با CJ مطابقت ندارد. تسلا در حال حاضر در سطح ۲ است. (فناوری سطح ۲ به یک سیستم رانندگی نیمه اتوماتیک اشاره دارد که مستلزم نظارت یک راننده انسانی است.)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایلان ماسک تسلا خودرو خودران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار