Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:54:48 GMT

هر آن ممکن است برخی شهرهای خوزستان، قرمز شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۸۷۲۰

هر آن ممکن است برخی شهرهای خوزستان، قرمز شوند

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: مقداری از شیب کاهش روند بیماری در استان خوزستان کاسته شده که این مساله، نشان ‌دهنده وضعیت شکننده است و هر آن ممکن است وضعیت برخی شهرها مجددا قرمز شود.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در خوزستان اظهار کرد: پس از شتاب خوب روند کاهشی ابتلا در چند روز متوالی، متاسفانه اکنون مقداری از شیب کاهش روند بیماری در استان خوزستان کاسته شده که این مساله، نشان ‌دهنده وضعیت شکننده است و هر آن ممکن است وضعیت برخی شهرها مجددا قرمز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هر چند تعدادی از افراد جمعیت را واکسینه کرده‌ایم اما تا زمانی که واکسیناسیون به صورت پوشش کامل انجام نشود، نمی‌تواند زیاد قابل اعتماد باشد.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: هنوز در موج سوم بیماری هستیم؛ در حال حاضر اکثر شهرها به ویژه شهرهای حاشیه ورودی خوزستان مانند کارون، هویزه، دشت آزادگان، رامشیر و ماهشهر وضعیت شکننده‌ای دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان