Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:45:16 GMT

انتخاب فرد اصلح مشکلات کشور را حل می کند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۸۹۰۹

انتخاب فرد اصلح مشکلات کشور را حل می کند

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی امروز در گفت‌وگو با فارس در بیرجند، با بیان اینکه زمانی که مردم در انتخابات حضور پیدا می کنند و رئیس جمهور با رأی بالا انتخاب شود مطمئنا از پشتوانه مردمی برخوردار خواهد بود، گفت: در مجامع بین‌المللی نیز این مشارکت حداکثری اهمیت دارد و بسیار ارزشمند است.

امام جمعه نهبندان به حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات طی دوران پس از انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: انتخاب خوب و مطلوب در آموزه های دینی‌مان است و در انجام همه امور هم از ما خواسته شده بهترین و افضل را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزاعی ادامه داد: در انتخابات هم همینطور است، این مردم هستند که باید از بین کاندیداها فرد اصلح را انتخاب کنند؛ فردی که خدمتگزارتر، پاک دست و عادل باشد این می‌شود انتخاب اصلح.

وی با اشاره به اینکه در قرآن مجید داریم که خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان بخواهند، افزود: اگر وضع ما اکنون مطلوب نیست این شرایط تغییر پذیر نیست مگر با مشارکت مردم.

امام جمعه نهبندان داشتن روحیه فداکاری و تلاش را از ویژگی های جوانان برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان خیلی جوان بودند و اکنون نیز راه حل مشکلات کشور جوانان و روحیه جهادی است.

وی عنوان داشت: به گفته مقام معظم رهبری هر جا روحیه جهادی حاکم باشد کارها آنجا پیشرفت می‌کند و هر جا روحیه جهادی حاکم نباشد کارها بر زمین می‌ماند.

 امام جمعه نهبندان یادآور شد: امروز در حوادثی مانند سیل، زلزله و کمک های مومنانه و مراسم مذهبی، در شور انتخاباتی و بالاخره در کشورداری هم باید از روحیه جهادی جوانان کمک گرفت.

خزاعی با تاکید بر اینکه باید باید در کشور به داده های درون توجه کنیم، گفت: تنها نگاه به بیرون داشتن ما را از پیشرفت باز می دارد چرا که خارجی‌ها خیر ما را نمی‌خواهند و می‌خواهند ما برایشان صرفا یک بازار مصرف باشیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی نگاه، نگاه به درون باشد کارهای بسیار بزرگی انجام می‌شود، افزود: برای مثال در نیروی‌های مسلح نه تنها موشک دور برد بلکه موشک نقطه زن را ساختیم یا برای بعضی صنایع مادر که می‌خواست به خارجی‌ها واگذار شود و اینها پا پس کشیدند نیروهای جهادی وارد شدند و صنایع مادر را به بهترین شکل تحویل کشور دادند که پالایشگاه خلیج فارس که یک کار اعجاب انگیز است نمونه آن به شمار می‌رود.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه فردی که پیشرفت کشور را عقب میندازند لایق حکمرانی نیستند، خاطر نشان کرد: یکی از تحلیلگران بزرگ مصر مقایسه ای بین جمهوری اسلامی و مصر دارد و می‌گوید چهل سال قبل که در ایران انقلاب نشده بود ما و ایران هر دو با آمریکا ارتباط داشتیم و پس از انقلاب، ایران به توانایی های خود اتکا کرد و حالا امروز ایران پیشرفت بسیار زیادی در تمام زمینه ها داشته و ما که تنها به ارتباط با بیرون دلبسته بودیم، درجا زدیم.

خزاعی تصریح کرد: ادامه پیشرفت ایران با اتکا به ظرفیت های درونی و جوانان است و  هرکسی نگاهش به بیرون باشد و راه حل مشکلات را در نگاه به غرب بداند کشور را به عقب خواهد راند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه نهبندان امام جمعه نهبندان روحیه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر پیامی را صادر کرد متن پیام به این شرح است:

جامعه کارگری بعنوان نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک اقتصاد کشور، بعنوان اولویت اساسی و یکی از ارکان رشد، تعالی و پیشرفت جامعه و استقلال و خودکفایی ملی محسوب می شود.

کارگران با عزمی راسخ و اراده ای سترگ، مبنای تحقق آرمان های امام راحل (ره) و راهبرد مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم بوده و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت شکوفایی انقلاب اسلامی ایران بر پایه ی تلاش و همت آنان استوار است و خوشبختانه تجربه ی تاریخی ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جامعه عظیم کارگری کشور در جریان انقلاب مردمی ایران اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه های حساس و مختلف کشور تاکنون نقش سازنده و بی بدیل داشته و در نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سعی و کوشش وافر و به سزایی به انجام رسانده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری استان سمنان تبریک عرض نموده و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران میهن اسلامی، امیدوارم با حرکت جهادگونه، همراه با خلاقیت و نوآوری این قشر عظیم، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

کد خبر 6092869

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران