Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@19:04:09 GMT

با موسسه ونوس قبولی در کنکور را تضمین کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۹۸۱۴

 

موسسات و پکیج‌های آموزشی برای کنکور سراسری به قدری زیاد و متنوع هستند که داوطلبان در انتخاب دچار مشکل و سردرگمی می‌کنند. داوطلبان نمی‌دانند کدام موسسه بهترین پکیج‌ها را متناسب با نیازهای آن‌ها تولید می‌کنند. این موضوع موجب سردرگمی داوطلبان می‌شود و آن‌ها معمولا از چندین منبع مختلف برای یادگیری کنکور استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انتخاب چند موسسه به صورت همزمان نه تنها به داوطلبان کمک زیادی نمی‌کند بلکه هزینه‌های بی‌شماری نیز برای آن‌ها خواهد داشت. موسسه ونوس در این شرایط به کمک داوطلبان کنکوری می‌آید.

موسسه ونوس یک موسسه آموزشی کنکور از راه دور است که پکیج‌های آموزشی را به صورت تصویری در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. این موسسه در سال 1389 تاسیس شده است و با هدف ارائه جدیدترین روش‌های آموزشی به داوطلبان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. به نظر شما چرا این موسسه توانسته است در میان داوطلبان محبوبیت زیادی کسب کند؟ چرا داوطلبان برای قبولی در کنکور از پکیج‌های موسسه ونوس استفاده می‌کنند؟

ما در این مقاله مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های موسسه ونوس را معرفی می‌کنیم تا داوطلبان کنکور اطلاعات بیشتری در مورد این موسسه داشته باشند.

موسسه ونوس تحولی جدید در آموزش منابع کنکور

موسسه ونوس با همکاری بهترین اساتید کشور پکیج‌های آموزشی را برای درس‌های عمومی و تخصصی آماده کرده است. تمامی دی وی دی های موسسه ونوس به صورت تصویری هستند و اساتید با روش‌های ساده ، مفاهیم و مطالب را به دانش‌آموزان و داوطلبان آموزش می‌دهند.

در واقع می‌توان گفت پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس، کلاس‌های خصوصی بهترین اساتید کشور را برای داوطلبان کنکور، شبیه‌‌سازی کرده است. داوطلبان با استفاده از این پکیج‌ها تمامی نکات مربوط به درس‌های عمومی و تخصصی تمامی گروه‌های تحصیلی را یاد می‌گیرند.

پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس

1) شبیه‌سازی کلاس‌های خصوصی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دی وی دی های موسسه ونوس، شبیه‌سازی کلاس‌های خصوصی اساتید است. تمامی پکیج‌های این موسسه به نوعی آماده شده‌اند که داوطلبان احساس می‌کنند در یک کلاس خصوصی حضور دارند و اساتید برای آن‌ها درس‌ها را آموزش می‌دهند. اساتید برای ارتباط بهتر با داوطلبان هنگام تدریس مطالب، سوالات احتمالی داوطلبان را نیز پاسخ می‌دهند.

2) قیمت مناسب پکیج‌ها

قیمت منابع کنکور و پکیج‌های آموزشی به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین و داوطلبان تبدیل شده است. اما موسسه ونوس این مشکل را با ارائه پکیج‌های آموزشی با قیمت مناسب حل کرده است. این موسسه، پکیج‌های آموزشی را برای برقراری عدالت آموزشی با قیمت‌های بسیار پایین در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. قیمت محصولات موسسه ونوس برای تمامی والدین که به دنبال خرید پکیج‌های آموزشی برای فرزندان خود هستند بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

3) حل تست‌های کنکور در سال‌های اخیر

داوطلبان می‌توانند همراه با یادگیری درس‌های عمومی و تخصصی، تست‌های کنکور را نیز تمرین و حل کنند. اساتید هر درس پس از توضیح مفاهیم و مطالب، تست‌های کنکور درس را برای داوطلبان حل می‌کنند. این بدین معنی است که اساتید تمامی تست‌های کنکور سال‌های اخیر هر درسی را برای داوطلبان حل می‌کنند. حل تست‌های کنکور به داوطلبان کمک می‌کند تا تسلط بیشتری بر مفاهیم داشته باشند.

4) قابلیت تکرار و تمرین

داوطلبانی که برای کنکور آماده می‌شوند باید تمامی مباحث را بارها و بارها تمرین کنند. اگر شما در یک کلاس خصوصی حضور داشته باشید یک مطلب را چندین بار از مدرس مربوطه می‌پرسید؟ استاد مبحث را برای شما چند بار توضیح می‌دهد؟ خب همان طور که مشخص است استاد در تایم مشخص شده باید یک مبحث را برای شما توضیح دهد و نمی‌تواند یک مبحث را به صورت چند ساعته به شما توضیح دهد. اما شما می‌توانید با پکیج‌های موسسه ونوس هر مطلب را بارها و بارها مشاهده کنید تا تسلط بیشتری بر مفاهیم داشته باشید.

5) تدریس خط به خط کتاب درسی

اساتید موسسه ونوس برای اینکه داوطلبان مطالب را به خوبی متوجه شوند، تدریس را به صورت مفهومی و خط به خط انجام می‌دهند. به عنوان مثال درس زیست شناسی یکی از مهم‌ترین درس‌های گروه تجربی محسوب می‌شود. استاد مربوط برای اینکه داوطلبان مطالب را بهتر متوجه شوند آموزش را به صورت جزئی و سطر به سطر انجام می‌دهد تا داوطلبان نکته‌ای را از قلم نیندازند. شما می‌توانید تمامی درس‌های عمومی و تخصصی گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هنر را با پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس مطالعه کنید.

6) همکاری با بهترین اساتید کشور

اگر موسسه ونوس مابین داوطلبان و دانش‌آموزان محبوبیت زیادی دارد دلیل آن همکاری با بهترین اساتید کشور است. تمامی اساتید موسسه ونوس از بهترین اساتید کشور هستند که سابقه آموزشی درخشانی دارند. موسسه ونوس برای تمامی درس‌های عمومی و تخصصی از اساتید مطرح آن درس استفاده کرده است. داوطلبان دیگر نیازی به کلاس‌های خصوصی این اساتید ندارند آن‌ها به راحتی می‌توانند با پکیج‌های موسسه ونوس از تدریس بهترین اساتید برای قبولی در کنکور استفاده کنند.

مشاوره موسسه ونوس

داوطلبان برای اینکه در مسیر درستی تا کنکور حرکت کنند به یک مشاوره دقیق و برنامه‌ریزی کامل نیاز دارند. موسسه ونوس برای این موضوع نیز خدماتی رایگان به داوطلبان و دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم ارائه می‌دهد. داوطلبان می‌توانند با موسسه ونوس تماس بگیرند و از مشاوره رایگان این موسسه بهرمند شوند. مشاوران موسسه ونوس با توجه به وضعیت تحصیلی داوطلبان برای آن‌ها مشاوره رایگان ارائه می‌دهند و به آن‌ها توضیح می‌دهند که کدام پکیج متناسب وضعیت تحصیلی داوطلبان است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان موسسه ونوس با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶ تماس بگیرید.

اساتید موسسه ونوس

موسسه ونوس با همکاری بهترین اساتید کنکور ایران، دی وی دی های آموزشی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. اساتید موسسه ونوس نقش مهمی در موفقیت این موسسه دارند زیرا اکثر داوطلبان و دانش‌آموزان با تدریس این اساتید به درس خواندن و ادامه راه علاقمند می‌شوند. اساتید موسسه ونوس به شرح زیر هستند:

دکتر شهاب اناری: مدرس درس زبان انگلیسی دکتر مهدی آرام فر: مدرس درس زیست شناسی استاد مهدی یحیوی: مدرس درس فیزیک دکتر هادی سرکشیک زاده: مدرس درس دین و زندگی استاد مجتبی دادبام: مدرس درس ریاضی استاد محمود رادمان مهر: مدرس درس شیمی استاد محمد مهربان: مدرس درس دیفرانسیل استاد مصطفی آزاده: مدرس درس عربی استاد سعید بنی هاشم: مدرس درس ریاضی تجربی استاد امیرحسین نصیری: مدرس درس ریاضی استاد احمد سبحانی: مدرس درس ادبیات استاد علی آبان: مدرس درس ادبیات

تنها یک قدم تا قبولی در کنکور فاصله دارید

شما می‌توانید با دی وی دی های موسسه ونوس، کلاس‌های خصوصی بهترین اساتید کنکور را به خانه بیاورید. اگر به دنبال قبولی در رشته‌های مهندسی یا پزشکی هستید این موسسه بهترین برنامه‌ریز‌ی‌های درسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما کافیست با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶ تماس بگیرید و در مورد وضعیت تحصیلی خود به مشاوران اطلاعات دقیقی ارائه دهید. مشاوران موسسه ونوس برای شما برنامه‌ریزی و یک مسیر مشخص تا کنکور مشخص می‌کنند. همین حالا دست به کار شوید تا شما نیز جزو نفرات برتر کنکور باشید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان

دفترچۀ سوالات منتشر شد و کلید اولیۀ سوالات از سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در دسترس خواهد بود.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف | تکرار کنکور برای داوطلبان سیل‌زده
  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم
  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!