Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جمشیدی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: میانگین مشارکت مردم ولایتمدار این شهرستان در انتخابات دوره‌های گذشته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزون بر ۷۸ درصد بوده است.

وی ادامه داد: مردم شهرستان جوین همواره در حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی در صحنه حضوری پررنگ داشته اند و مشارکت آنها از میانگین استانی تا پنج درصد بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جوین با بیان این که مشارکت مردم شهرستان جوین در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ حدود ۷۳ درصد بوده است ادامه داد: در این شهرستان تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در ۲۸ خرداد فراهم است.

جمشیدی افزود: ۷۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شده است که این رقم در انتخابات سال ۹۸ حدود ۶۰  شعبه اخذ رای بوده است.

وی با اشاره به این که همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان فراهم شده است ادامه داد: عوامل اجرایی انتخابات با رعایت قانون و حفظ بی طرفی، زمینه حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم را فراهم می کنند.

نقاب، مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی مشارکت انتخاباتی نقاب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جوین پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی مشارکت انتخاباتی نقاب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جوین برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی