Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عالی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری انتخابات مردمی در طول عمر انقلاب همواره مورد تاکید بوده چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مشارکت مردم استوار است و حضور حداکثری موجب قدرت منطقه‌ای ایران می‌شود.

وی گفت: در ابتدای گام اول، انقلاب با تاسی از خون شهیدان بهشتی و مفتح استوار بود و امروز در ابتدای گام دوم با خون شهید سلیمانی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برنامه های محسن رضایی برای ریاست جمهوری ادامه داد: رضایی شخصی برنامه محور است که همواره خود را سرباز وطن می نامد و در دولت او شاهد استفاده از ظرفیت‌های استانی خواهیم بود.

عالی نژاد افزود: رضایی به فدرالیسم اقتصادی معتقد است و باور دارد می‌توان با برنامه اقتصادی مدون مشکلات را برطرف کرد همچنین قصد دارد از نخبگان در کابینه خود استفاده کند و عدالت مدیریتی را در دستور کار قرار دهد.

مسوول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در لرستان بیان کرد: در دولت‌های گذشته به این استان توجهی نشده است در حالیکه با توجه به ظرفیت‌های بسیار منطقه می‌توان با برنامه ریزی مناسب زمینه توسعه را فراهم کرد.

عالی نژاد با اشاره به اینکه رضایی برنامه هایی برای بالا بردن ارزش پول ملی دارد ادامه داد: با انتصاب این نامزد به عنوان رییس جمهوری، ۴۵۰ هزار تومان یارانه به ۴۰ میلیون ایرانی تعلق می‌گیرد و تعادل بین دهک‌های پایین و بالای جامعه برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحول فرهنگی یکی از ابزارهای توسعه است گفت: برقراری عدالت اجتماعی، توجه و توسعه به مشاغل خانگی زنان و در نظر گرفتن حقوق برای زنان خانه‌دار از برنامه‌های رضایی می‌باشد و به دلیل اینکه کشور در سال‌های آینده با جمعیت پیر مواجه می‌شود ثروت را باید به خانه برد و به زاد و ولد کمک کرد.

وی ادامه داد: در دولت رضایی خط جناح بازی شکسته می شود و تمامی نیروهای اصولگرای انقلابی و اصلاح طلب ارزشی در کابینه حضور خواهند داشت و از همه ظرفیت‌ها برای اعتلای ایران اسلامی استفاده خواهیم کرد.

مسوول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در لرستان رنگ انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری را آبی اعلام و اظهار کرد: دولت منتخب محسن رضایی ترکیبی از تمامی طیف های فکری و جناحی است و در کابینه او از قومیت‌ها و اقلیت‌ها هم حضور خواهند داشت.

عالی نژاد گفت: رضایی تخصص کافی در حوزه اقتصاد دارد و با انتخاب او فقر، بیکاری و دغدغه معیشت از بین می‌رود، همچنین تصمیم دارد که از افراد زیر ۳۵ سال در فرمانداری و بخشداری ها استفاده کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان ریاست جمهوری عالی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها

محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در گفت و گو با خبرنگار قدس اظهار کرد: در دو قانون بالادستی کشور یعنی قانون برنامه هفتم توسعه پنج ساله کشور و هم قانون جهش تولید مسکن شرایط عرضه زمین به مردم توسط دولت را فراهم کردیم تا دولت، زمین را یک عامل اصلی در قیمت مسکن است بطور رایگان در اختیار مردم قرار دهیم و در کنار آن بانکها مکلف به پرداخت تسهیلات هستند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: هر میزان دولت در زمینه عرضه زمین به مردم و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به مردم جلو برود؛ مشارکت مردم در ساخت مسکن افزایش خواهد یافت.

دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرها اضافه کند

زنگنه افزود: در مورد در اختیار زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: ما در قانون برنامه هفتم دولت را مکلف کردیم که بالغ بر 300 هزار هکتار به زمین های قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر و روستاها اضافه کند که باعث افزایش افقی زیست بوم شهری و روستایی می شود و این بند از برنامه هفتم توسعه عملا در راستای هدف قانون جهش تولید مسکن هست که زمین را در اختیار مردم قرار می دهیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: برخی بانک ها امسال به وظایف خود عمل کردند و بعضی از بانکها نیز تخطی های جدی از قانون داشتند. ما می توانیم به منابع مالی دیگر هم فکر کنیم که در قانون تامین مالی که اخیرا شورای نگهبان هم تصویب کرد و ابلاغ می شود مقداری مباحث را گذاشتیم و همچنین صندوق مسکن می تواند موثر باشد.

دولت باید افزایش سرمایه بانکهای همسو با سیاست تسهیلاتی مسکن را تقویت کند

عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات تاکید کرد: قطعا افرادی که قدرت دریافت تسهیلات 400 میلیونی یا یک میلیاردی را ندارد با بالا رفتن قیمت مسکن دچار مشکل می شوند. اما این افراد می توانند در صندوق های سرمایه گذاری مسکن به میزان سرمایه ای که دارند در ساخت مسکن و متراژ سهیم شوند که این برای آنها ارزش افزوده دارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: دولت باید افزایش سرمایه بانکهای همسو با سیاست تسهیلات ساخت مسکن را تقویت کند که آنها توان وام دهی شان افزایش پیدا کند و هم منابع تامین مالی را برایشان فراهم کند.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر