Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:18:26 GMT

مسابقات قهرمانی مچ اندازی مردان زنجان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۰۱۴۴

مسابقات قهرمانی مچ اندازی مردان زنجان برگزار می‌شود

مهران زرگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رقابت ها در رده های سنی جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان و در ۲ گروه راست دست و چپ دست، روز جمعه /چهارم تیر ماه/ در مجموعه ورزشی آرتمن واقع در فاز ۲ گلشهر زنجان انجام خواهد شد.  

وی زمان آغاز مسابقات را ساعت ۱۰ صبح اعلام کرد و اظهار داشت: مسابقات مچ اندازی مردان زنجان در دسته های وزنی مختلف برگزار می شود و به سه نفر برتر هر دسته وزنی حکم و نشان قهرمانی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زرگری با بیان اینکه زمان وزن کشی مسابقات ساعت ۱۵ تا ۱۷  روز پنجشنبه /سوم تیر ماه/ و محل آن نیز دفتر هیات پرورش اندام و بدنسازی واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان خواهد بود، افزود: شرکت عموم علاقه مندان در مسابقات مچ اندازی مردان زنجان آزاد است.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: ارایه کارت بیمه ورزشی و برگ آزمایش PCR (به‌ترتیب ۷۲ و ۴۸ ساعت از زمان صدور گذشته باشد)، اصل شناسنامه یا کارت ملی و واریز مبلغ ۵۰۰ هزار ریال ورودیه برای هر دست (راست و چپ) به حساب ۴۲۰۲۱۱۱۰۱۳۳۱۳۵۱ هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، پوشیدن شلوار ورزشی و تی شرت آستین کوتاه را از جمله شرایط شرکت در این مسابقات است و پوشیدن شلوارک نیز ممنوع است.

زرگری با اشاره به اینکه این رقابت ها طبق مقررات فدراسیون جهانی این رشته ورزشی خواهد بود،  افزود: این رقابت ها با هدف انتخاب نفرات برتر مچ اندازی زنجان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که از ۲۱ تا ۲۵ تیر ماه امسال در سنندج (استان کردستان) برگزار خواهد شد.

وی، اظهار داشت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور پس از راهیابی به تیم ملی و در صورت موفقیت در گزینش، عازم مسابقات جهانی مچ اندازی که مرداد ماه امسال در گرجستان برگزار می شود، خواهند شد.

برچسب‌ها پرورش اندام اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش اندام اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان پرورش اندام اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان پرورش اندام مچ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان