Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، غلامحسین غاربی، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در نشست با مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس گفت: آگاهی مردم از کارهای انجام شده و تلاش مسوولان باعث می شود که به آینده امیدوار باشند.

او با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ها با تشکیل کارگروه تخصصی برای ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی ها گام بر می دارد، افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی در شورای هماهنگی و پرداختن به بحث های موضوعی می تواند در راستای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل تصریح کرد: مدیرانی که به جایگاه روابط عمومی باور دارند و روابط عمومی را به عنوان بازوی توانمند سازمانی تلقی می کنند، قطعا در عملکرد و توسعه سازمانی نتیجه مثبت را دریافت می کنند.

غاربی با اشاره به اینکه باور کردن روابط عمومی و داشتن دیدگاه مثبت به این حوزه هر گونه تخریب و سو برداشت ها را نسبت به اداره یا شرکت خنثی می کند، افزود: هر مدیری که به روابط عمومی ها امکانات لازم از قبیل نیروی انسانی، اعتبار کافی، تجهیزات سمعی و بصری در اختیار روابط عمومی ها قرار داده است، در ارزیابی های این حوزه کاملا قابل لمس بوده و رتبه های برتری را از آن خود کرده اند.

او از برگزاری کلاس های آموزشی در استان خبر داد و گفت: علیرغم مشکلات موجود در روابط عمومی ها چندین جشنواره و کلاس های آموزشی در استان برگزار شده که اخیرا نیز دوره آموزشی بهره مندی از ظرفیت پهپادها در ارتقای اطلاع رسانی سازمانی با همکاری نهاد ریاست جمهوری در اردبیل برگزار شد که گواهی نامه معتبر در این راستا اعطا می شود.

مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق نه تنها هزینه نیست، افزود: در شرکت های معتبری مثل کشت و صنعت با این وسعت فعالیت نه تنها تبلیغات و اطلاع رسانی هزینه ای بر دوش این شرکت نمی گذارد بلکه نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و اعتبار برای چنین شرکت ها محسوب می شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روابط عمومی ها کلاس های آموزشی استانداری اردبیل روابط عمومی ها اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر