Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطفی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن است.

وی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب در سالروز رحلت معمار انقلاب، تبیین بسیار مهم و دقیقی از مردم‌سالاری دینی به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ارائه دادند که به دلیل اهمیت آن، نباید اجازه دهیم این مبحث به حاشیه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: پیروزی امام خمینی (ره) دو محور اصلی داشت؛ خداباوری و امام‌باوری. امام خمینی (ره) تمام زندگی خود را بر مبنای دستورات و سنت‌های الهی تنظیم و هدایت کردند.

قالیباف، مردم‌باوری را از عناصر مهم موفقیت امام خمینی (ره) خواند و گفت: امام (ره) معتقد بود آن عواملی که به یک نظام سیاسی قوام می‌بخشد، اراده و فداکاری یک ملت است. باور عمیق امام (ره) به توانایی مردم، تغییر شرایط اجتماعی و اختیار آنها برای تعیین سرنوشت خود، انقلاب شکوهمند ملت ایران را بنیان نهاد و موجب تشکیل نظام شکوهمند جمهوری اسلامی شد.

وی گفت: اعتقاد ما این است که مردم می‌توانند هر شرایطی را هر چقدر هم سخت باشد، تغییر دهند. اراده ملت می‌تواند معجزه اجتماعی بیافریند. اراده خداوند نیز در راستای اراده مردم قرار خواهد گرفت. مردم باوری و خدا باوری راه برون رفت از مشکلات است.

وی تاکید کرد: دلسرد کردن مردم از انتخابات هنر نیست. کارنامه نامزد ها مهمتر از ادعاها و شعارهای آن ها و حتی مهمتر از برنامه های نامزدها است.

ادامه دارد...

کد خبر 5230645

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف قیام 15 خرداد امام خمینی ره انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی سعید جلیلی علیرضا زاکانی محسن رضایی عبدالناصر همتی محسن مهرعلیزاده سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محمد باقر قالیباف شورای نگهبان محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند