Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان گفت: به فضل خدا نشان خواهیم داد با استقرار دولت اسلامی و جهادی آیت الله رئیسی هم خدمات خوبی به ملت عرضه می‌شود و هم عزت به جمهوری اسلامی ایران برخواهد گشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ابوالقاسم جراره رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان در جمع رؤسای کمیته‌های اقشار این ستاد اظهار داشت: تا روز انتخابات زمانی نمانده است و همه باید تمام تلاش خود را برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای مشارکت حداکثری به کار ببریم چون یکی از پایه‌های اساسی حفظ نظام این انتخابات پرشور است که می‌تواند دشمن را ناامید و هم رئیس جمهور قدرت بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: منشا اتفاقاتی که موجب شده مردم نگران و ناامید شوند و نخواهند پای صندوق بروند عملکرد نادرست دولت فعلی است که عملکرد ناکارآمد و نامناسبی دارند و دنبال غرب هستند دل در گرو آنها دارند و ناشایست عمل کردند. 

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان گفت: باید دقت کرد چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا انتخاب می‌شوند مردم در شرایط فعلی نگرانند کار انجام نشود مردم نگران فساد برخی مدیران هستند، انتخاب دست خود مردم است و باید افراد شایسته و اصلح انتخاب شوند. 

وی تصریح کرد: رقبا همانطور که چشم در چشم دروغ می‌گویند و تهمت میزنند از دروغ و تهمت و انتساب افترای ناروا به آیت الله رئیسی در روزهای آتی در فضای مجازی دریغ نخواهند کرد و باید مراقب این حربه بود.

جراره گفت: افراد مدعی سواد که به آیت الله رئیسی تهمت زدند با همین سواد مملکت را به نابودی کشاندند، عملکرد آیت الله رئیسی آستان قدس رضوی و قوه قضائیه کاملا مشهود است، دولت آقای رئیسی با عملکرد مثبت قطعا اثبات خواهد کرد سواد ما از آنها بسیار بیشتر است. 

وی تاکید کرد: آقایان با سواد! ممکلت را چگونه تحویل گرفتید و چگونه تحویل دادید؟ دلار سه هزار تومانی را تحویل گرفتید و 25 هزار تومان تحویل دادید، تورم بالای 50 درصدی را بر مردم تحمیل کردید چرا که وابسته غرب هستید و دل در گروی آنها دارید. 

جراره اظهار داشت: به فضل خدا نشان خواهیم داد با استقرار دولت اسلامی و جهادی آیت الله رئیسی هم خدمات خوبی به ملت عرضه می‌شود و هم عزت به جمهوری اسلامی ایران برخواهد گشت.

وی افزود: کارنامه درخشان مدیریتی آیت الله رئیسی نشانگر این مطلب است که می‌توان با مدیریت ایشان در عرصه اجرایی کشور را از وضعیت موجود نجات داد. 

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان گفت: باید تلاش شود افراد شایسته و اصلح و در خط آیت الله رئیسی روانه شورای اسلامی شهر و روستا شوند تا بتوانند همگام و هم صدا با ایشان به مبارزه با فساد کمک کنند. 

جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به استان فارس اعلام شد‌آیت‌الله مجتهد شبستری: آیت‌الله رئیسی در مناظره با متانت رفتار کردستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در استان البرز آغاز به‌کار کرد

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی

مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور روز سه‌شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ اهدا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!