Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن طاهریان سرپرست اداره کل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه بانوان مصرف خون بیشتر و اهدای خون کمتری دارند گفت: دریافت خون با مشورت و مجوز پزشک حاضر در پایگاه‌های انتقال خون انجام می‌شود و اگر اهدای خون برای شخصی مضر باشد، دریافت خون انجام نمی‌شود، بنابراین بانوان نگران کم‌خونی یا آسیب اهدای خون به سلامت خود نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در حال حاضر وضعیت ذخایر خون استان سمنان مطلوب است و مشکلی از نظر تامین خون وجود ندارد، اما با توجه به فصل گرمای پیش رو و کاهش احتمالی مراجعات، از مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌شود توجه بیشتری به اهدای خون داشته باشند.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان سمنان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت ۶ هزار و ۳۷۱ نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند و پنج هزار و ۵۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

طاهریان افزود: ذخایر گروه‌های خونی منفی همیشه کمتر از سایر گروه‌های خونی مثبت است و نیاز به مراجعه این افراد بیشتر احساس می‌شود.

او اذعان داشت : نقش بانوان در ترغیب اعضای خانواده به اهدای خون پررنگ است و اگر بانوان به اهدای خون اهتمام بیشتری داشته باشند، اعضای خانواده نیز بیشتر به اهدای خون ترغیب می‌شوند.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان سمنان بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت ۵۱ واحد پلاسما به روش ریکاوری در استان سمنان دریافت شد و بدین ترتیب مجموع پلاسمای اهدا شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون به حدود یک هزار و ۴۰۰ واحد رسید.

انتهای پیام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون اهدای خون انتقال خون استان خون استان سمنان اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین