Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا میرحیدری در نشست خبری صبح امروز چهارشنبه با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه خطیر امنیت انتخابات را بر عهده دارد، اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در جامعه جهانی در پایان سال گذشته شکل گرفت، انتخابات ایالات متحده آمریکا و همچنین شکست عظیمی که نیروهای جهادی بر پیکره صهیونیست‌ها وارد کردند و تحریم‌های ظالمانه، شرایط امسال متفاوت است و ما فارغ از مشکلات حاکم بر کشور باید در سال ۱۴۰۰ با یک حرکت جهادی و با عنایت به شعار سال (پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه اقتصادی) با حضور ملت انتخاباتی باشکوه را رقم زده و در نیمه دوم سال بهبود شرایط را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با همدلی دستگاه‌های امنیتی و درایت مردم اصفهان، وضعیت امنیتی استان آرام و به نسبت مطلوب است، افزود: با توجه به اقدامات نیروهای تخصصی پلیس برای فراهم شدن بستر این برنامه خطیر ایجاد شده یک وضعیت مطلوبی را در کنترل جرایم و مجرمان سابقه دار و همچنین فراهم شدن بستر مناسب برای فعال شدن ستادها و رقابت نامزدها در سطح استان شاهد هستیم و تاکنون بجز موارد جزئی در یکی دو شهرستان که پلیس بع موقع ورود کرد، مورد خاصی نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت ۳۳۴۱ صندوق پیش بینی شده و با توجه به تقسیم کار و هماهنگی با نیروهای امنیتی سپاه و بسیج برای تأمین امنیت انتخابات، آمادگی صد در صدی نیروی انتظامی استان فراهم شده است.

سرهنگ میرحیدری با بیان اینکه تاکنون ۴۶۶ تخلف انتخاباتی در فضای مجازی ثبت شده است، ادامه داد: تاکنون موارد خاصی در حوزه تبلیغات انتخابات نداشتیم و البته فارغ از هرگونه نگاه سیاسی نامزدهای انتخاباتی برای ما یکسان هستند و زمینه را برای رقابت‌های سالم و برابر چهارچوب فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: متأسفانه برخی این چهارچوب‌ها را رعایت نمی‌کنند برای مثال در هفته اخیر ستاد یکی از نامزدهای انتخابات با آلودگی صوتی که ایجاد کرده بود باعث آزار اطرافیان شد و یا درباره یکی از داوطلبان شورای شهر اصفهان اکاذیبی در فضای مجازی نشر یافته بود که تشکیل پرونده شد و در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تجمعات فرهنگیان، بازنشستگان و یا کشاورزان و خواست‌های همه این اقشار برای پلیس قابل احترام است و تجمع قانونمند انها فرصتی است که دادشان را به گوش مسئولان برسانند؛ مسئولیت ما تأمین امنیت آنها است اگر این‌ها وارد اقدامات خارج از ضوابط مانند مسدود کردن مسیر مردم، تعرض به اموال عمومی شوند پلیس ورود می‌کند.

سرهنگ میرحیدری ابراز داشت: دشمنان نظام از آب گل آلود ماهی می‌گیرند، برای مثال در تجمعات اخیر بازنشستگان دولت پیگیر خواسته‌های آنها شد اما پس از افزایش حقوق، شاهد تعدادی اجتماع غیرقانونی بودیم که در این ارتباط شماری دستگیر شدند که نه بازنشسته و نه اصفهانی بودند. این افراد قانون شکنی دنبال فیلم گرفتن و انعکاس در شبکه‌های معاند هستند.

وی همچنین با بیان اینکه ۷۱۵ هزار و ۲۸۶ تماس مردمی از طریق سامانه ۱۱۰ در دو ماهه گذشته ثبت شده است، ادامه داد: از این تعداد تماس حدود ۵۸۶ هزار و ۹۷۳ مورد عملیاتی شده است؛ در این ارتباط ۱۵ درصد تماس‌ها مربوط به تصادفات ۱۰، درصد سرقت‌ها، ۱۱ درصد مزاحمت، سه درصد مواد مخدر، یک درصد سایبری، یک درصد اقتصادی، ۲۳ درصد نزاع و درگیری و شش درصد سایر موضوعات بوده است.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 5230510

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان محمدرضا میرحیدری قاچاق انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان اردبیل مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه قیام 15 خرداد ایلام عکس استانها امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی