Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه‌های آموزشی زیادی برای آموزش منابع کنکور در کشور وجود دارند. اما متاسفانه این موسسه‌ها نیازهای داوطلبان را به خوبی برآورده نمی‌کنند. تنوع بسیار زیاد موسسه‌ها و کارایی پایین آن‌ها موجب شده است که داوطلبان کنکوری به دنبال یک راه‌حل اساسی برای قبولی در کنکور باشند. موسسه ونوس با توجه به مشکلات داوطلبان با راه‌حل‌های مناسبی به سراغ آن‌ها می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید پکیج‌های آموزشی تصویری با قیمت مناسب موجب شده است که اکثر داوطلبان به سراغ انتخاب پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس بروند.

موسسه ونوس در سال 1389 با هدف ارائه بهترین پکیج‌های آموزشی با قیمت مناسب تاسیس شده است. این موسسه برای برقراری عدالت آموزشی، پکیج‌هایی جامع و کاملی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. همین موضوع موجب می‌شود که داوطلبان به جای مراجعه به کلاس‌های خصوصی و استفاده از صدها منبع دیگر تنها از پکیج‌های موسسه ونوس استفاده کنند. اما کدام ویژگی‌ها این موسسه را نسبت به سایر موسسه‌ها متمایز کرده است؟ ما در این مقاله این ویژگی‌ها را به شما توضیح می‌دهیم .

چرا موسسه ونوس را برای قبولی در کنکور انتخاب کنیم؟ 1) استفاده از بهترین اساتید کشور

اولین و مهم‌ترین ویژگی که موجب می‌شود داوطلبان زیادی از پکیج‌های موسسه ونوس استفاده کنند، حضور اساتید برتر در این موسسه است. با یک نگاه کوتاه به سوابق آموزشی و رزومه اساتید موسسه ونوس متوجه می‌شوید که این اساتید بهترین مدرسان کنکور در کشور هستند. تمامی پکیج‌های درس‌های عمومی و تخصصی در این موسسه توسط بهترین اساتید کشور تدریس می‌شوند. این بدین معنی است که داوطلبان در موسسه ونوس هر درس را توسط متخصص آن درس یاد می‌گیرند. این موضوع مهم‌ترین دلیل برای انتخاب موسسه ونوس است.

2) هزینه پایین پکیج‌ها

متاسفانه هزینه کلاس‌های خصوصی برای کنکور بسیار زیاد است و تمامی داوطلبان نمی‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند. موسسه ونوس برای داوطلبانی که به هر دلیلی پول کافی برای کلاس‌های خصوصی ندارد، یک راه‌حل آسان ارائه کرده است. پکیج‌های این موسسه دارای هزینه‌های بسیار کمتری هستند و داوطلبان می‌توانند به جای کلاس‌های خصوصی از تمامی پکیج‌های این موسسه با یک هزینه پایین‌تر استفاده کنند. داوطلبانی که نگران هزینه‌های زیاد کلاس‌های کنکور هستند، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید با استفاده از پکیج‌های این موسسه در کنکور بهترین نتیجه را بگیرید. لیست قیمت محصولات ونوس قیمت مناسب این پکیج‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

3) تدریس پله به پله

تمامی داوطلبان در یک سطح قرار ندارند. برخی از آن‌ها مهارت بیشتری در یادگیری درس دارند و تعدادی از داوطلبان مفاهیم را دیرتر یاد می‌گیرند. پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس برای تمامی داوطلبان با هر سطح علمی آماده شده است. این بدین معنی است که هر داوطلبی با هر پایه علمی می‌تواند از پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس استفاده کند. اساتید مطالب را از سطح پایه شروع به تدریس می‌کنند تا تمامی داوطلبان درس‌ها را یاد بگیرند. به نظر شما این ویژگی مهم‌ترین عامل برای موفقیت داوطلبان در آموزش کنکور نیست؟ داوطلبان از سطح پایه و ابتدایی مسائل را آموزش می‌بینند و برای کنکور آماده می‌شوند.

4) شبیه‌سازی کلاس‌های خصوصی

نحوه آموزش پکیج‌های موسسه ونوس مانند شبیه‌سازی کلاس‌های خصوصی است. اساتید همانند حضور در کلاس‌های خصوصی به صورت تصویری تمامی مطالب و مفاهیم را به داوطلبان آموزش می‌‌دهند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان احساس کنند در یک کلاس حضور دارند و استاد تنها برای آن‌ها درس را تدریس می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های موسسه ونوس، تمرکز بالا در یادگیری داوطلبان است، زیرا ارتباط تعاملی استاد و داوطبیان به صورت تک نفره است و هیچ عامل مزاحمی موجب حواس پرتی داوطلبان نمی‌شود.

5) آموزش تصویری

تمامی پکیج‌های آموزشی برای درس‌های عمومی و تخصصی به صورت تصویری هستند. اساتید به صورت تصویری و با استفاده از جداول و تصویرها، مفاهیم و مطالب را به دانش‌آموزان و داوطلبان آموزش می‌دهند. استفاده از تصویر و آموزش تصویری موجب می‌شود که مطالب به صورت بلندمدت در حافظه بلندمدت داوطلبان ثبت شود و آن‌ها مفاهیم را بهتر یاد بگیرند.

6) مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی

تمامی پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس با آخرین تغییرات کتاب درسی مطابقت دارند. این بدین معنی است که هر موضوع یا مبحثی که به کتاب درسی اضافه می‌شود، اساتید آن مبحث را در پکیج‌های موسسه ونوس آموزش می‌دهند. بنابراین داوطلبان نباید نگران تغییرات کتاب درسی باشند. آن‌ها می‌توانند به راحتی با این پکیج‌ها مفاهیم جدید را مطالعه کنند.

7) همراه با کتاب کار

داوطلبان می‌توانند همراه با پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس یک کتاب کار رایگان نیز در اختیار داشته باشند. تمامی پکیج‌های این موسسه دارای کتاب کار هستند. داوطلبان پس از مشاهده دی وی دی ها می‌توانند به سراغ کتاب کار بروند و جمع‌بندی‌ها و خلاصه‌نویسی‌ها را در کتاب کار مطالعه کنند. در واقع می‌توان گفت موسسه ونوس از داوطلبان می‌خواهد تنها درس را متوجه شوند و بقیه کارها را این موسسه برای داوطلبان انجام می‌دهد.

8) پکیج‌های تستی و تشریحی

داوطلبان می‌توانند برای تمامی درس‌ها در این موسسه پکیج‌های متنوعی انتخاب کنند. این پکیج‌ها برای داوطلبان گروه تجربی، ریاضی، انسانی و هنر تهیه شده‌اند. معمولا پکیج‌های آموزشی برای داوطلبان و دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم طراحی شده است و به صورت تستی و تشریحی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. این بدین معنی است که اساتید در پکیج‌ها مفاهیم را به صورت تشریحی توضیح می‌دهند و در برخی از پکیج‌ها، تست‌های متنوع برای داوطلبان حل می‌کنند.

9) گارانتی محصولات

یکی از مواردی که داوطلبان و دانش‌آموزان در انتخاب پکیج به آن توجه زیادی دارند، گارانتی پکیج‌هاست. تمامی محصولات و پکیج‌های موسسه ونوس دارای گارانتی هستند. این بدین معنی است که اگر پکیجی دچار مشکل باشد موسسه ونوس پکیج را برای داوطلب مجدد ارسال می‌کند.

10) مشاوره رایگان

موسسه ونوس برای کمک به داوطلبان، مشاوره رایگان در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مشاوره رایگان موسسه ونوس تماس بگیرید و در مورد پکیج‌ها و وضعیت تحصیلی خود سوالاتی را از مشاوران بپرسید. تمامی مشاوران موسسه ونوس از میان بهترین مشاوران انتخاب شده‌اند تا داوطلبان خدمات مناسبی از موسسه ونوس دریافت کنند. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶ برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

بهترین اساتید کنکور در کدام موسسه حضور دارند؟

همان طور که می‌دانید بهترین اساتید کنکور در موسسه ونوس حضور دارند. اساتید این مجموعه از میان بهترین اساتید کنکور در کشور انتخاب شده‌اند. اساتید موسسه ونوس برای تمامی درس‌های عمومی و تخصصی عبارتند از:

دکتر شهاب اناری: مدرس درس زبان انگلیسی دکتر مهدی آرام فر: مدرس درس زیست شناسی استاد مهدی یحیوی: مدرس درس فیزیک دکتر هادی سرکشیک زاده: مدرس درس دین و زندگی استاد مجتبی دادبام: مدرس درس ریاضی استاد محمود رادمان مهر: مدرس درس شیمی استاد محمد مهربان: مدرس درس دیفرانسیل استاد مصطفی آزاده: مدرس درس عربی استاد سعید بنی هاشم: مدرس درس ریاضی تجربی استاد امیرحسین نصیری: مدرس درس ریاضی استاد احمد سبحانی: مدرس درس ادبیات استاد علی آبان: مدرس درس ادبیات قبولی در کنکور با موسسه ونوس، دور از انتظار نیست!

داوطلبان و دانش‌آموزان دیگر نباید نگران قبولی در کنکور باشند. قبولی در کنکور دیگر یک رویا نیست. شما می‌توانید با استفاده از پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس که برای دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم آماده شده است بهترین نتایج را در کنکور کسب کنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد پکیج‌های موسسه ونوس می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶ تماس بگیرید یا به سایت موسسه ونوس مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موسسه ونوس پکیج های آموزشی کنکور سراسری رپرتاژ آگهی انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داوطلبان و دانش آموزان بدین معنی شما می توانید موسسه ونوس تمامی داوطلبان قبولی در کنکور تمامی پکیج کلاس های خصوصی موسسه ونوس مشاوره رایگان برای داوطلبان بهترین اساتید استفاده کنند موجب می شود پکیج ها کتاب درسی مدرس درس مهم ترین موسسه ها کتاب کار کلاس ها درس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول