Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: واکسن ایرانی فخرا در تراز واکسن‌های جهانی است و برتری‌هایی نیز نسبت به نمونه‌های خارجی خود دارد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، سردار «قاسم تقی‌زاده» در آیین آغاز فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا طی سخنانی، گفت: وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح در کنار فعالیت‌های نظامی کار‌های بسیار بزرگی را انجام داده است که موجب افتخار ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم بعد از شیوع کرونا در کنار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ارایه خدمات در بیمارستان‌های مختلف نیرو‌های مسلح به مردم در حوزه ساخت واکسن هم وارد شویم و امروز یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین واکسن‌ها در وزارت دفاع تولید شده است.
جانشین وزارت دفاع تصریح کرد: ما افتخار داریم که از تکنولوژی‌هایی که در موشک نقطه زن، شناور‌های پیشرفته و حوزه هوایی داشتیم و در بسیاری از سلاح‌ها تجهیزات به پیشرفت‌های بسیار خوبی به دست بیاوریم و توانستیم موشک‌های زمین به زمین را نقطه زن کنیم و در صنعت هوایی با ساخت جنگنده آموزشی و سلاح انفرادی به به برتری‌هایی نسبت به غرب دست یابند. همچنین بسیاری از تجهیزات را تولید کردیم که قابل گفتن و اعلام عمومی نیست که ان‌شاءلله در زمان خود برخی از آن‌ها اعلام خواهد شد.   تقی‌زاده اضافه کرد: در حوزه ساخت واکسن یکی از افتخارات بزرگ ما این است که درزمان شهید فخری زاده تیمی و کادری بسیار فهیم و دانشمند را تشکیل دادند و فاز تحقیقاتی واکسن ایرانی را آغاز کردند که الحمدالله با پشتیبانی‌های صورت گرفته توانسته ایم به موفقیت‌های خوبی و مراحل موفقیت‌آمیز در شرکت سپند برسیم و امیدواریم در زمان ریاست جدید این سازمان نیز موفقیت‌ها ادامه یابد و شاهد توسعه زیر ساختار و توسعه واکسن ایرانی فخرا باشیم.
وی اظهار داشت: آنچنان که ما در صنعت هوایی، موشک سازی، هواپیمایی و شناور تمام تجهیزات بومی است ان شالله یکی از افتخارات ایران ساخت واکسن ایرانی فخرا که در تراز واکسن‌های جهانی است را داشته ایم و می‌توانیم با افتخار بگویم که این واکسن برتری‌های نیز نسبت به نمونه‌های خارجی خود دارد و امیدواریم بتوانیم در فاز اول نیاز داخلی کشور را تامین و در مراحل بعد به بحث صادرات آن بپردازیم.   بیشتربخوانید: سفیر سوریه در ایران: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت فلسطین حاصل مجاهدت شهید سلیمانی است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: قاسم تقی زاده وزارت دفاع کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسم تقی زاده وزارت دفاع کرونا واکسن ایرانی فخرا وزارت دفاع واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان وعده داد، وحید شمسایی و شاگردانش می‌خواهند تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتسال را سورپرایز کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

شمسایی: ماندنم در تیم ملی فوتسال به فدراسیون بستگی دارد

 

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن 40 سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال 2016 را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است، اما فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست بیاوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از 15، 16 سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقا‌وحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی