Web Analytics Made Easy - Statcounter

مری ترامپ، برادرزاده روانشناس دونالد ترامپ گفت به اعتقاد وی این رئیس جمهور سابق آمریکا از اینکه دادستانهای نیویورک به تعقیب فرزندانش بپردازند، چندان تحت تاثیر قرار نمیگیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اخیرا جف مک‌کانی، معاون ارشد رئیس و حسابرس شرکت دونالد ترامپ بر اساس گزارشها در مقابل یک هیات منصفه بزرگ ویژه در ضمن تحقیقات دادستان منهتن درخصوص جرایم احتمالی ارتکابی از سوی این شرکت و مدیران مرتبط با آن یا حتی خود دونالد ترامپ به ایراد شهادت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مری ترامپ در مصاحبه با کریس کومو، مجری سی.ان.ان با این پرسش مواجه شد: اینکه مقامات به سراغ بچه‌های دونالد ترامپ بروند چه معنی برای او خواهد داشت؟ آیا فکر میکنید این کار منش او را تغییر می‌دهد؟ آیا او به خاطر بچه‌هایش فداکاری خواهد کرد؟

مری ترامپ پاسخ داد: خیر، او این کار را نخواهد کرد.

وی بیان کرد: تنها راه برای اینکه ترامپ بتواند افسانه‌ها را همیشگی کند ادامه دادن به دروغگویی است. در این مورد حقیقتی وجود ندارد و پایانی برای این بازی وجود ندارد. مساله درباره حفظ قدرت و استفاده از آن در زمانی که او با کیفرخواست مواجه شود، است.

این در حالی است که بزرگترین فرزندان دونالد ترامپ یعنی دونالد جونیور و اریک هم اکنون از کارمندان شرکت ترامپ هستند.

مری ترامپ گفت: ترامپ انتظار دارد بچه هایش به او سود برسانند و جرایمش را گردن بگیرند.

وی افزود: چیزی که او احتمالا درک نمیکند این است که امور واقعا اینگونه به پیش نمیروند. شما می‌دانید آنها همواره تلاش می‌کنند تا افراد را کنار بیندازند تا بتوانند سراغ هدف بزرگتر بروند.

اشاره او به تحقیقات در جریان درخصوص شرکت ترامپ و مدیران اجرایی آن است.

مری ترامپ تاکید کرد، هر چند ترامپ ممکن است فکر کند بچه‌هایش با دادستانها همکاری نخواهند کرد اما خود او "نسبتا اطمینان دارد که آنها چنین کاری خواهند کرد".

وی افزود: بنا براین اگر در حقیقت این اتفاق بیفتد، جالب توجه خواهد بود زیرا ترامپ هرگز اگر قضیه به قیمت خودش تمام شود کاری برای حفاظت از آنها نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ مری ترامپ دونالد ترامپ مری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی

بر اساس قرارداد میان شرکت توسعه هوش مصنوعی اوپن‌ای‌آی(OpenAI) و نشریه فایننشال تایمز(Financial Times)، اوپن‌ای‌آی مدل‌های هوش مصنوعی خود را بر پایه محتواهای فایننشال تایمز آموزش خواهد داد.

به گزارش ایسنا، «فایننشال تایمز» به جدیدترین رسانه‌ای تبدیل شده که با شرکت اوپن‌ای‌آی قرارداد امضا کرده است.

به نقل از انگجت، فایننشال تایمز و اوپن‌ای‌آی روز گذشته اعلام کردند که خالق چت‌بات ChatGPT از محتوای روزنامه‌نگاری فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود و همکاری در توسعه محصولات و ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای خوانندگان این نشریه استفاده خواهد کرد.

ربات هوش مصنوعی ChatGPT از این پس زمانی که اطلاعاتی از این نشریه را در پاسخ‌های خود بگنجاند، از فایننشال تایمز نام می‌برد و به آن پیوند ایجاد می‌کند.

فایننشال تایمز یکی از قدیمی‌ترین، مهم‌ترین و پرنفوذترین روزنامه‌های اقتصادی و سیاسی جهان به ‌شمار می‌رود که ستاد آن در شهر لندن قرار دارد. فایننشال تایمز یکی از روزنامه‌های بسیار مطرح و مهم در سیاست و اقتصاد بریتانیا به حساب می‌آید. این روزنامه به ‌طور همزمان در ۲۳ شهر بزرگ دنیا از جمله دوبلین، پاریس، نیویورک، توکیو، هنگ کنگ، سنگاپور، سئول، دبی، ژوهانسبورگ و استانبول منتشر می‌شود.

فایننشال تایمز تنها روزنامه در جهان است که وضعیت روزانه بورس لندن و دیگر بورس‌های مطرح جهانی را با تحلیل‌های کامل به صورت روزانه بررسی می‌کند.

جان ریدینگ(John Ridding) مدیرعامل فایننشال تایمز در بیانیه‌ای گفت: البته که پلتفرم‌های هوش مصنوعی به ناشران برای استفاده از مطالبشان پول می‌دهند. وی افزود که فایننشال تایمز همچنان به خبرنگاری انسانی متعهد است.

هیچ یک از این دو شرکت جزئیات مالی قراردادشان را فاش نکردند. اوایل سال جاری گزارش شد که اوپن‌ای‌آی بین ۱ تا ۵ میلیون دلار سالیانه به ناشران پیشنهاد می‌دهد تا مجوز محتوای خود را برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی ارائه دهند.

توانایی هوش مصنوعی مولد به اندازه داده‌های آموزشی مورد استفاده برای آموزش مدل‌هایی است که به آن قدرت می‌دهند. تاکنون شرکت‌های هوش مصنوعی اغلب بدون رضایت سازندگان و تولید کنندگان محتوا، هر آنچه را که می‌توانند از اینترنت کسب کنند، دریافت کرده‌اند و دائماً در جستجوی منابع داده جدید هستند تا خروجی‌های تولید شده توسط مدل‌های هوش مصنوعی خود را به‌روز نگه دارند.

آموزش مدل‌های هوش مصنوعی از طریق محتوای رسانه‌ها یکی از راه‌های دستیابی به این منابع جدید است، اما برخی ناشران از واگذاری رایگان محتوای خود به شرکت‌های هوش مصنوعی خودداری می‌کنند یا محتاط هستند. به عنوان مثال، نیویورک تایمز و بی‌بی‌سی از جمله کسانی هستند که اوپن‌ای‌آی را از دستیابی و استفاده از وب‌سایت‌هایشان محروم کرده‌اند.

در نتیجه، اوپن‌ای‌آی با ناشران دیگر قراردادهای مالی منعقد کرده است تا مدل‌های خود را از طریق محتوای آنها آموزش دهد. سال گذشته این شرکت با ناشر آلمانی Axel Springer برای آموزش مدل‌های جدید از رسانه‌های Politico و Business Insider در ایالات متحده و Bild و Die Welt در آلمان همکاری کرد. این شرکت همچنین با آسوشیتدپرس، لوموند فرانسه و پریسا مدیا(Prisa Media) اسپانیا قرارداد دارد.

دریافت اشتراک برای فایننشال تایمز حداقل ۳۹ دلار در ماه هزینه دارد، اما همانطور که برخی اشاره کرده‌اند، مشارکت آن با اوپن‌ای‌آی در عمل به معنای از بین بردن دیوار میان خوانندگان عمومی از طریق هوش مصنوعی مولد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها