Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم با موضوع «فرهنگی، اجتماعی» که عصر سه‌شنبه در استودیوی محل مناظره‌ها برگزار شد، نامزدها در دو نوبت به پرسش‌های با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پاسخ دادند.

در بخشی از این مناظره سعید جلیلی یکی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ماجرای سفرش به استان بوشهر و مشکلات یک واحد بسته‌بندی خرما در این استان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی در این زمینه اظهار داشت: در شهر سعدآباد بوشهر، تعاونی نخل داران، دستگاه بسته‌بندی خرما خریدند و بانک آن را مصادره کرده است و آن دستگاه را قطعه قطعه کردند و فروختند.

وی تاکید کرد: پس دولت چه کاره است؟ رئیس جمهور باید به ظرفیت‌های کشور برای جهش اشراف داشته باشد.

فروش دستگاه بسته‌بندی توسط بانک

یکی از فعالان حوزه نخل و خرما در استان بوشهر به خبرنگار مهر گفت: تعاونی نخلداران دشتستان دارای یک شرکت بسته‌بندی است که سرمایه‌داران آن نخلداران بخش‌های سعدآباد و آب‌پخش هستند.

مهدی بحرینی با اشاره به بازدید سعید جلیلی از این شرکت خاطرنشان کرد: در این بازدید مسائل و مشکلات شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به بدهی‌های شرکت بسته بندی به بانک کشاورزی، این بانک نسبت به فروش دستگاه اقدام کرد و اکنون این شرکت دستگاهی برای فعالیت در حوزه بسته‌بندی خرما ندارد.

بحرینی با اشاره به تعطیلی خط تولید و بسته‌بندی این شرکت، بیان کرد: اکنون فقط سردخانه‌ها و انبارهای این شرکت در حال فعالیت هستند.

وی افزود: شرکت بسته‌بندی تعاونی نخل‌داران دشتستان چند سال به بانک کشاورزی بدهکار بوده و بانک نیز پس از ارائه فرصت، با طی مراحل قانونی اقدام به برگزاری مزایده برای فروش دستگاه کرده بود.

بازدید جلیلی از طرح‌های کشاورزی

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سعدآباد که در سفر چند سال پیش جلیلی به این شهر وی را همراهی می‌کرد به خبرنگار مهر گفت: در سفر آقای جلیلی به استان بوشهر، بازدیدی از طرح آبیاری نوین نخیلات صورت گرفت و از نزدیک در جریان وضعیت این طرح قرار گرفت.

علی رضایی بیان کرد: در زمانی که جلیلی از این طرح بازدید داشتند، این طرح پیشرفتی نداشت و اکنون طرح به صورت گسترده در حال اجرا است و هر چند مشکلاتی از جمله کندی کار و عدم تأمین آب وجود دارد ولی فاز دوم هم به زودی اجرا می‌شود.

وی در مورد شرکت بسته‌بندی تعاونی نخل‌داران دشتستان نیز اظهار داشت: یکی دیگر از مناطقی که مورد بازدید جلیلی قرار گرفت، شرکت بسته‌بندی تعاونی نخل‌داران دشتستان بود که با مشکلات زیادی روبرو بوده است.

این عضو شورای شهر سعدآباد افزود: این تعاونی با وام بانکی اقدام به خرید دستگاه کرده بود که بانک به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ها این دستگاه را در مزایده فروخت.

کد خبر 5230444

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 بانک کشاورزی بوشهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جلیلی سعید جلیلی علی رضایی انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان اردبیل مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه قیام 15 خرداد ایلام عکس استانها امام خمینی ره شرکت بسته بندی داران دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهادکشاورزی در حاشیه بازدید از شرکت دامداران شهرستان نیشابور  گفت:پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است و اکنون جنگ علوفه بصورت نرم در کنار جنگ آب شروع شده است و کشت گیاهان کم آب طلب مانند سورگوم بجای ذرت علوفه‌ای اهمیتی بالاتر از بقایا وبازماند‌های این بخش دارد.

سید احمد رضا سید علیان افزود: در کشور ۸ سایت تبدیل بقایا به خوراک دام وجود دارد که مجموعه نیشابور تنها کارخانه شرق کشور است.

 معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور  هم دراین بازدید با بیان اینکه شهرستان نیشابور از شهرستان‌های پیشرو در زمینه دام در خراسان رضوی است گفت: این شهرستان با بیش از ۶۱ هزار راس دام سنگین و تولید شیری حدود ۲۶ هزار تن در سال در استان در رتبه اول و در تولید گوشت با ۷ هزار و ۵۰۰ تن در سال، رتبه دوم استانی را دارد.

علی مبارکی افزود: در بخش کشاورزی بیش از ۳۰ درصد بقایا داریم و قسمت عمده آن یا سوزانده ویا به دور ریخته می‌شود که باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی می‌شود و از طرفی نیاز شدید به واردات نهاده‌های خام دامی از خارج کشور صدور مجوز‌ها و تسهیلات لازم برای بازگرداندن این پسماند‌ها به چرخه خوراک دامضروری است.

وی گفت: شرکت تعاونی دامداران با داشتن زنجیره‌ای کامل از شیر خام، کارخانه تولید خوراک دام و تاسیس کارخانه تولید خوراک دام از بقایا و پسماند‌های بخش کشاورزی و ارائه مشاوره‌های آموزشی به دامداران، از شرکت‌های نمونه کشوری و استانی در شهرستان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود