Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان چهارمحال وبختیاری با بیان احتمال ثبت و ارسال پیامک اشتباه برای خودروها، توصیه کرد: رانندگان به پیامک جریمه های رانندگی دقت کنند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ ایرج حسین پور، رئیس پلیس راهور استان  چهارمحال وبختیاری با اشاره به احتمال ثبت تخلف خودروهای با پلاک مخدوش بر روی سوابق دیگر خودروها، به مالکان خودروها توصیه کرد که به پیامک جریمه هایی که برای آنان ارسال می شود دقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان افزود: در صورتی که پیامک جریمه برای خودرو از سایر استانها به تلفن همراه مالک خودرو ارسال گردد و در همان لحظه خودرو در داخل استان حضور داشته باشد، احتمال صدور جریمه برای خودرو دیگر با پلاک مخدوش وجود دارد.

او ادامه داد: مالک یا راننده خودرو درصورت دریافت اینگونه پیامک ها، بایستی در کمترین فاصله زمانی ممکن به نزدیکترین مقر انتظامی، پلیس راه یا پلیس راهور و یا کلیه واحدهای گشتی مراجعه و نسبت به تنظیم صورت جلسه مبنی بر حضور خودرو در استان اقدام نماید.

سرهنگ "حسین پور" تاکید کرد: مالکان خودروها با این اقدام می توانند جریمه هایی را که به اشتباه برای خودرو آنان صادر شده را از طریق اداره اجرائیات پلیس راهور محل سکونت خود پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور پیامک خودرو تلفن همراه پلیس راه رانندگی پیامک جریمه جریمه ها پیامک جریمه برای خودرو پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند