Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه با حضور مدیرعامل بانک مسکن و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی افتتاح شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، امروز (سه شنبه 18 خرداد) سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه با حضور محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به نمایندگی از بانک مسکن شرکت کرد که این موضوع به تمرکز بانک مسکن بر حوزه فناوری اطلاعات و بسترهای الکترونیکی دلالت دارد.

در حاشیه این نمایشگاه محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اظهار داشت: امروز تکنولوژی از یک سرعت قابل قبولی برخوردار است و اگر نتوانیم با فناوری همسو شویم از بازار کسب و کار عقب خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه امروزه نحوه خدمات دهی بانک ها متفاوت شده است، ادامه داد: بخش عمده ای از خدمات بانک مسکن به سمت بانکداری دیجیتال هدایت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین از راه اندازی «مرکز نوآوری مسکن تک» خبر داد و گفت: علاوه بر این، کیف پول بانک مسکن و برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (ETC) نیز در بانک مسکن راه اندازی شده است. بانک مسکن در حال هدایت خدمات خود در بستر خدمات الکترونیک است تا مشتریان بانک بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

روشن شدن تابلوی صنعت و تجارت با برگزاری نمایشگاه

همچنین در جریان این بازدید حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: خوشبختانه امسال سیزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه با حضور بیش از 100 شرکت و موسسه برگزار شده است که یکی از غنی ترین نمایشگاه ها در زمینه بورس، بیمه و بانک است.

وی گفت: هر چه بتوانیم در این زمینه نمایشگاه ها را توسعه دهیم قطعا اثر آن را در هر سه بخش خواهیم دید.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، با بیان اینکه پیشرفت نمایشگاه هم از منظر کیفیت و هم از نظر کمیت کار نسبت به گذشته محسوس است، گفت: امیدواریم در پایان نمایشگاه خروجی کار قابل توجه باشد و ضمن اینکه تلاش می کنیم نقاط قوت و ضعف را به مدیران مربوطه اعلام کنیم.

زمانی تاکید کرد: نمایشگاه ها با رعایت تمام دستورالعمل های کرونایی و هماهنگی دستگاه های ذیربط برگزار می شود. همچنین با برگزاری نمایشگاه ها تابلوی صنعت، تولید، تجارت و صادرات روشن می شود. نمایشگاه بانک، بورس و بیمه نیز می تواند این سه صنعت را بیشتر در جامعه در معرض توجه و اطلاع رسانی قرار دهند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس و بیمه با حضور مدیرعامل بانک مسکن سیزدهمین نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی