Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، این آموزش‌ها با همکاری سه جانبه بین سازمان بهزیستی کشور، سازمان برنامه و بودجه و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی، آماده ورود به بازار کار شدند.

براساس این گزارش، دفتر توانمند سازی خانواده و زنان بهزیستی در راستای اجرای طرح اشتغال و کسب و کارهای خرد برنامه تأمین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی، تفاهم نامه همکاری مشترک با دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را براساس بند الف از تبصره ۱۸ قانون سنواتی منعقد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نخستین جلسه کمیته راهبردی برنامه تامین مالی خرد در خرداد ماه جاری در بهزیستی به منظور ارتقا و توسعه برنامه تامین مالی خرد و بررسی راهکارهای جرایی آن برگزار شده است و مواردی همچون «لزوم توجه ویژه به حضور زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان در برنامه، تاکید برسرعت بخشیدن به ایجاد کسب و کار زنان عضو گروه های خودیار و همچنین پیگیری ویژه پرداخت تسهیلات به زنان عضو گروه خودیار با توجه به تفاهم نامه منعقد شده فیمابین موسسه مجری و صندوق کارآفرینی» از اهم تصمیمات این جلسه بودند.

این گزارش می‌افزاید: در این راستا همکاری در دو شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان و رشتخوار در استان خراسان رضوی به عنوان دو شهرستان اولیه برای آغاز این همکاری مورد توافق قرار گرفت.  همچنین امکان دسترسی گروه های خودیار به عرضه و فروش اینترنتی محصولات تولیدی و رونق بازار فروش ایشان، در برنامه تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی فراهم شده است.
طبق این گزارش،  راه‌اندازی درگاه های فروش مجازی و قانونی خدمات و محصولات تولید شده از سوی گروه های همیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان در سطح کشور و رونق بازار فروش ایشان نیز از برنامه های این حوزه بوده است.

همچنین تدوین متدها و مدلهای نوین در حوزه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با بهره گیری از مدل های داخلی و تجارب سایر کشورها، و برگزاری جلسه مشترک با رییس و کارشناسان مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، و همچنین همکاران حوزه توانمندسازی خانواده و زنان، در راستای تدوین مدل های نوین توانمندسازی نیز در دستور کار این دفتر قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا،  هیئت وزیران آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور را با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد از طریق کمکهای فنی و اعتباری به تصویب رساند.

براساس این آیین نامه، سازمان برنامه و بودجه کشور می‌تواند بخشی از اعتبارات این آیین‌نامه اجرایی را جهت اجرای برنامه‌های تحریک تقاضای داخلی برای کالاهای مصرفی بادوام، واسطه‌ای و سرمایه‌ای تولید داخل با اولویت تحریک تقاضا بر روی زنجیره ارزش تولید حسب پیشنهاد دستگاه اجرایی، براساس دستورالعمل مشترکی که توسط سازمان، دستگاه‌های اجرایی و بانک مرکزی تهیه می‌گردد، صرف کند.

برچسب‌ها هدایت شغلی سازمان بهزیستی کشور زن سرپرست خانواده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هدایت شغلی سازمان بهزیستی کشور زن سرپرست خانواده هدایت شغلی سازمان بهزیستی کشور زن سرپرست خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، این عکس را در ادامه می بینید.


منبع:‌صابرین نیوز

کد خبر 849420 برچسب‌ها خبر ویژه بلژیک زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • وضعیت باورنکردنی پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت