Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدصادق جوادی حصار»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص لزوم مشارکت در انتخابات و نتیجه نظرسنجی ها اظهار کرد: بر اساس برخی نظرسنجی ها که می توان به آنها اعتماد کرد هنوز رشد چشمگیری به نظر نیامده است. اگر تغییراتی ایجاد شده باشد در حد یک درصد است و بعد از این نظرسنجی ها و گفتگوها تغییر جدی دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هنوز کار دارد تا مردم تصمیم بگیرند و در انتخابات شرکت کنند چون اصل مشارکت مردم شنیدن حرف های کاندیداها نبوده که تا به حال نشنیده باشند و حالا شنیده باشند و نظرشان عوض شود. عدم مشارکت به وجود آمده ناشی از اتفاقاتی است که طی این 8 سال و در این 15 سال اخیر در کشور رخ داده و رویکردی است که در مقوله انتخابات و مشارکت های مردمی وجود داشته و مقاومت هایی است که بر سر راه مطالبات ملی، وجود دارد.

جوادی حصار گفت: این مسائل است که مردم را از مشارکت ناامید کرده و یا انگیزه های آنها را کاهش داده است اگر این عوامل از بین برود ممکن است که افزایش انگیزه مشارکت در بین باشد ولی با این صحبت ها چیزی عوض نمی شود.

او در خصوص حمله کاندیداها به دولت عنوان کرد: به نظر من این خطای تحلیل است. تصور آنها این است که عدم مشارکت مردم در انتخابات نتیجه عملکرد این دولت آقای روحانی است بنابراین سعی می کنند که بستر رای خود را که مخالفین دولت روحانی تشکیل می دهد، با این سخنان و با این هجمه ها تثبیت کنند. در حقیقت می خواهند توسط این رفتارها تاثیر دفاع اصلاح طلبانه از اصلاح طلبان و دولت و جریان اصلاحات را کاهش بدهند و کاری کنند که بستر رای خودشان تثبیت شده باقی بماند.

ورود نمایندگان مجلس به ستاد کاندیداها در تضاد با استقلال قوا است/ بحث وکیل الدوله‌ای استقلال قوا را مخدوش می‌کند

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص برخی اظهارات مبنی بر امکان رد صلاحیت کاندیداها در دقیقه 90 خاطرنشان کرد: چنین چیزی امکان ندارد مگر اینکه در حین گفتگوها کسی به کسی بهتانی بزند که قابل اثبات نباشد و آن هم موجب به رد صلاحیت نمی شود بلکه باعث می شود که طرف شاکی خصوصی بشود و برود به دادگاه و شکایت کند. سیره مناظره های قبلی هم این را تایید نمی کند چون در مناظره های قبلی هم این اتفاق افتاده که کاندیداها علیه هم صحبت کردند و این درست نیست که کاندیداها علیه هم سخن بگویند و خدای ناکرده اهانت کنند اما این شیوه افشاگری و افشاگرانه در گذشته هم وجود داشته است. 7

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد

ایتنا - گوگل قابلیت دانلود و نصب همزمان دو اپلیکیشن در گوگل پلی را فعال کرده است.
به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

 


این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.
 

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم