Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر بهمنی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: فحوای کلام و محتوای سخنان برخی از این نامزدها تنها به انتقادهای بی جا از دولتمردان و زیرمجموعه های مختلف نشانه رفته و گویی که برای همین مساله به صحنه آمده اند.

وی اضافه رد: برخی ها آنچنان از نارکارآمدی این دولت سخن می گویند و به گونه ای مدعی هستند که انگار خود کمترین دخالتی در بروز و ایجاد این همه بحران ها و موانع بر سر راه حوزه اجرایی کشور نداشتند و حتی همه مشکلات انباشت شده حتی قبل از انقلاب را به این دولت گره می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس دانشگاه های فارس بیان کرد:نامزدها به جای این همه تخریب و انتقام گیری بی جا از دولت باید بگویند که برای عبور از مشکلات و بحران های موجود چه برنامه و راهکار عملیاتی دارند و این همه بر طبل تخریب و توهین به دیگران نکوبند.

بهمنی با بیان اینکه فحوای کلام و سئوال و جواب های کاندیداهای تایید صلاحیت شده و حاضر در صحنه، هیچ تناسبی با اصل مناظره و افرادی که در تراز بالاترین مقام اجرایی کشور باشند را ندارند، گفت: به نظر می رسد برای حفظ شان مردم و کمرنگ نشدن حضور آنها در پای صندوق های رای این مناظره ها در چنین شرایطی پخش و یا برگزار نشود به صواب نزدیک تر است.

او ادامه داد: باید دید که قبل از آغاز فعالیت دولت تدبیروامید و در سال ۹۲ کشور در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی دچار چه نابسامانی ها، رکود شدید اقتصادی و بی نظمی های مالی قرار داشت؛ تورم بالای ۴۰درصد و نرخ رشد اقتصادی منفی هفت درصد به عقیده بسیاری از کارشناسان به مثابه یک سرزمین سوخته ای بود که دولت یازدهم در آن دوران سخت تحویل گرفت.

این فعال سیاسی و اجتماعی در فارس اضافه کرد: بی ثباتی در بازار ارز که منجر به بی نظمی های فاحش فعالیت های اقتصادی در کشور شده بود، وجود تحریم های ظالمانه، دوقطبی شدید در جامعه و کم رنگ شدن اعتماد اجتماعی ودامن زدن به اختلاف های عمیق از دیگر معضلات و مشکلات تحمیلی در زمان شروع به کار دولت یازدهم بود.

وی افزود: تک رقمی شدن تورم و رساندن رقم نجومی و حیرات آور ۴۰ درصد به زیر ۱۰ درصد در همان سال های نخست یکی از بزرگترین دستاورد این دولت محسوب می شود.

بهمنی با اشاره به برخی انتقادهای نابجا و تخریب ها در حوزه سیاست خارجی و برجام نیز گفت: آمارها و ارقام و گشایشی که در همان مدت پنچ تا ۶ ماه اجرای برجام در کشور رخ داده از خریدهواپیما، هجوم شرکت ها و کمپانی های بزرگ اروپایی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در کشورمان و تزریق امید و نشاطی که در بین مردم شکل گرفت بخشی از دستاوردهای بزرگ اجرای برجام در همان مدت کوتاه اجرای آن بود.

او گفت: کاش فرصت طلبان و مدعیان اجازه می دادند که این ۶ ماه و یا چندماه اجرای برجام به ۶ سال می انجامید آن وقت مردم فهیم و آگاه و بزرگ ایران که همواره و با درک عمیق شرایط را می فهمند، به قضاوت می نشستند.

بهمنی بیان کرد: برخی از این افراد با همان تفکر و اندیشه تخریب که خودشان می گویند در قالب دولت در سایه بارها، دولت و دستاوردهای ارزشمند آن را دستمایه نقدهای مغرضانه قرار داده اند و هم اینک با همان روحیه نیز به تخریب های نابجا و تکراری و غیرموثق ،غیرعقلانی و غرض ورزانه در این مناظره های بی کیفیت روی آورده اند.

وی افزود: افرادی که امروز مدعی هستند و اینگونه بر طبل تخریب و انتقاد دولت پرداخته اند بدانند که عامل و سبب بروز بسیاری از بحران های موجود خود آنها هستند نه دولت؛ آنها بارها با مانع تراشی ها و چوب لای چرخ برجام گذاشتن و دخالت های بی جا در زمین دشمن بازی کردند و مسبب ساختن بسیاری از بحران ها و مشکلات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی در کشور شدند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ دولت تدبیر و امید لارستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارس پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دولت تدبیر و امید لارستان انتخابات ۱۴۰۰ دولت تدبیر و امید لارستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارس بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد