Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه ارائه خدمات الکترونیکی فرهنگیان خبر داد و گفت که سامانه مذکور از روز ۱۷ خرداد ماه جاری فعال شده است.

قدس آنلاین؛ دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه ارائه خدمات الکترونیکی فرهنگیان خبر داد و گفت که سامانه مذکور از روز ۱۷ خرداد ماه جاری فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد که از روز ۱۷ خرداد ماه جاری سامانه profile.medu.ir به منظور ارائه خدمات الکترونیکی به فرهنگیان با دو خدمت کارت پرسنلی و نقل و انتقال فرهنگیان راه اندازی شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از تاریخ مذکور سامانه cart.medu.ir غیر فعال خواهد شد.

همچنین لازم بذکر است که به زودی در سامانه مذکور خدماتی مانند حکم و ابلاغ نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمات الکترونیکی فرهنگیان ارائه خدمات الکترونیکی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: اعزام زائران به سفر حج از استان بوشهر در روزهای ۴ و ۵ خرداد از فرودگاه شهدای بوشهر انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس اسماعیلی صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام زائران به حج تمتع از فرودگاه شهدای بوشهر بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های مرتبط برای انجام عملیات حج تمتع تأکید کرد و اظهار داشت: امسال همچون روال گذشته، اعزام زائران استان بوشهر به خانه خدا از فرودگاه شهدای بوشهر انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر زمان تاریخ اعزام زائران خانه خدا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اعزام زائران از استان بوشهر طی روزهای 4 و 5 خرداد از فرودگاه شهدای بوشهر انجام می‌شود.

وی با تأکید بر ارائه خدمات لازم برای این عملیات تصریح کرد: تلاش و نگاه ویژه دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی پروازهای حج تمتع ارائه خدمات شایسته به زائران بیت الله الحرام خواهد بود.

اسماعیلی افزود: امسال تعداد 928 زائر در قالب 7 کاروان و 4 پرواز از فرودگاه بوشهر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

پروازهای زائرین حج تمتع بوشهر از طریق 4 پرواز انجام می‌شود

عبدالرسول رنجبر هم آخرین اقدامات انجام شده درخصوص اعزام زائرین از استان بوشهر به مکه مکرمه اعلام و بیان کرد: پروازهای زائرین حج تمتع استان بوشهر از طریق 4 پرواز انجام می‌شود که تاریخ آنها بر اساس برنامه زمانبندی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال 928 زائر و 28 عوامل زیارتی جمعاً 956 زائر همه مدینه بعد هستند و مقصد آنان جده است به خانه خدا اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام همه کاروان‌ها انجام شده و سلامت جسمانی زائران بررسی می‌شود، اضافه کرد: سلامت جسمانی زائران از منظر بیماری‌های زمینه‌ای همچون فشار خون، قند خون، مشکل قلبی و دیگر امور بررسی می‌شود که در صورت دریافت تأییدیه پزشک کاروان به سفر حج اعزام خواهند شد.

استقرار میز خدمت در فرودگاه بوشهر در اعزام زائران به خانه خدا

وی در ادامه به برنامه‌های هفته حج استان بوشهر در هفته اول ماه ذی‌القعده اشاره کرد و از تمامی دستگاه‌های همکار خواستار مساعدت لازم در اعزام زائرین برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم طرح تکریم اعزام زائران با مدیریت حج و زیارت استان شد.

در ادامه پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات فرودگاهی در پذیرش زائران و استقرار میز خدمت، راهنمای زائر، استقرار واحد پزشکی و هلال احمر و هماهنگی موضوعات ترافیکی پلیس راهور ارائه شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود