Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، تعدادی از پروژه‌های مهم عمرانی استان تا قبل از اتمام دولت، به بهره‌برداری خواهند رسید. ‎

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری، مهدی رازجویان در جلسه بررسی مصوبات سفر معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور به مازندران، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی جهت اخذ اعتبارات مصوب پیگیری‌های بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه‌های راه، سلامت، فرهنگی، آب، ورزش و... پروژه‌هایی در استان مازندران در دست اجرا است که امیدواریم تعدادی از آنها تا قبل از اتمام دولت به بهره‌برداری برسد.

رازجویان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه دولت بر این است تا مصوبات سفر دکتر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه به مازندران اجرا شود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر تسریع پروژه‌های حوزه راه در استان، افزود: اتمام پروژه‌های تالار مرکزی ساری، سالن 6هزار نفره ماهفروجک، کتابخانه مرکزی ساری، انتقال آب به شهرهای گروه الف، کنارگذر رویان، تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم‌شهر، بیمارستان تنکابن، نیروگاه زباله‌سوز مرکز استان و... از جمله پروژه‌هایی هستند که در اولویت قرار دارد.

رازجویان ادامه داد: جهت اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی در سطح استان نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با یکدیگر است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمام تلاش مجموعه دولت تا مصوبات سفر دکتر نوبخت به مازندران اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور