Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:19:24 GMT

مناظره انتخابات ۱۴۰۰ در قزوین به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۳۷۴۶

مناظره انتخابات ۱۴۰۰ در قزوین به روایت تصویر

گروه استان‌ها- در دومین نوبت برگزاری مناظره انتخاباتی میان نامزدهای ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم جمعی از گروه‌های مردمی اقدام به پخش زنده مناظره در سطح شهر و نقاط رفت‌وآمد شهر قزوین کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عصر امروز در دومین نوبت برگزاری مناظره انتخاباتی میان نامزدهای ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم جمعی از گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد اقدام به پخش زنده مناظره در سطح شهر و نقاط رفت‌وآمد شهر قزوین کردند و به سهم خود در گرم کردن فضای انتخابات برای جذب مشارکت حداکثری کوشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دومین مناظره 1400 مردم دیار مینودری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تماشای مناظره نامزدهایی نشستند که هر کدام ایده‌ها و اندیشه‌های خود برای ایجاد تحول در مدیریت قوه مجریه را با رویکردهای متفاوتی مطرح کردند.

کاندیداهای انتخابات قبل از مناظره دوم چه گفتند؟پخش مناظره ها با ترجمه همزمان برای ناشنوایانپخش زنده| تحلیل دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با حضور آقایان سلیمی‌نمین و پورحسین

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین انتخابات ریاست جمهوری 96 انتخابات استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین انتخابات ریاست جمهوری 96 انتخابات مناظره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این جشنواره با شرکت ۴۲ گروه سرود کودک و نوجوان از استان قزوین و ۲۰ گروه هم از کلان شهر‌های کشور به کار خود پایان داد.

رتبه‌های اول تا چهارم این جشنواره متعلق به ۳ گروه دختران و ۴ گروه پسران از استان قزوین است.

 ۳ گروه از کلان شهر‌ها هم برگزیده این جشنواره شدند.

این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی با زبان هنر و با موضوعات حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد.

این جشنواره در دو گروه دختران و پسران استانی و کلان شهر‌ها به طور جداگانه داوری شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهید علی جهانشاهی، حامد حدادی، مسعود کاظمی و ناصر انجرانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین