Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کامبیز رضایی رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: تحقق فرمایشات معظم رهبری در موضوع گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری مردم اولویت ما است. موضوع مهم بعدی این است که قشر خاکستری را پای صندوق رأی بیاوریم تا انتخابات پرشور در شأن ایران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بیش از ۴۰کمیته تشکیل در استان‌ها اعم از کمیته‌های نخبگان، دانشجویان و رأی اولی‌ها تشکیل داده ایم.

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: با حداقل هزینه بزرگترین ستاد کشور را تشکیل داده ایم و هیچ هزینه‌ای از ستاد آقای رئیسی دریافت نکردیم.

رضایی بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به هیچ عنوان کنارگبری نخواهد کرد و با قدرت تا روز آخر با سایر کاندیدا رقابت خواهند کرد.

او در تشریح برنامه‌های ستاد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: نشست با حضور تولید کننده‌های حوزه سلامت، برگزاری اولین همایش رأی اولی‌ها با حضور سعید محمد بخشی از برنامه‌ها است.

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تأکید کرد: برگزاری تریبون تحول در سرتا سر شهر بدون مشخص شدن کاندیدا خاص برای ترغیب رأی‌های خاکستری از اهداف ستاد ما برای مشارکت حداکثری است.

بیشتر بخوانید

تکلیف اصلی ما در انتخابات پیش رو تلاش برای حضور حداکثری است

رضایی اظهار کرد: همایش مخصوص بانوان در هفته آینده با محور‌های نقش بانوان در دولت، حمابت بانوان نخبه از دولت و خواسته‌های بانوان از دولت آینده با حضور سرکار خانم رئیسی برگزار خواهد شد.

او افزود: هدف ما بالاتر از یک انتخاب است هدف والای ما جذب مشارکت حداکثر مردم است. وظیفه رسانه‌ها در شرایط فعلی بسیار دشوار است، زیرا می‌توانند با تأثیر در بافت‌های زیرین جامعه باعث انتخابات حداکثری شوند.

انتهای پیام//ح. ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی