Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات باید در نهایت بی طرفی، بستر برپایی انتخاباتی پرشور و سالم و امن را فراهم کنیم.

به گزارش اخبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای معاونان استانداری و فرمانداران استان که روز چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: دستورالعمل های بهداشتی و شیوه نامه های برگزاری انتخابات ابلاغ شده و تمامی فرمانداران و معاونان باید اشراف کامل به تمامی این موارد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز ادامه داد: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی خطاب به فرمانداران و مدیران، اظهار داشت : شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه ای به مسوولیت ها و وظایف خود عمل کنید.

شهبازی ادامه داد: جای خرسندی است که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان ها پای کار هستند و طبق روزشمار انتخابات و برنامه های آن پیش می روند.

وی افزود: رعایت قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی نیز صورت گیرد در چارچوب قوانین مورد برخورد قرار می گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان، تاکید کرد: تمام کاندیداهای تایید شده، از نظر ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات یکسان هستند و به دور از هر گونه جهت گیری، شرایط برابر قانونی برای فعالیت آنها مهیا می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج دولت تدبیر و امید عزیزالله شهبازی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم و این فضا روابط ما را با آژانس باید به تعامل بیشتر برساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز، سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران و رافائل گروسی در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران حضور پیدا کردند و سخنانی را ایراد کردند.

در ابتدا اسلامی با اشاره به برگزاری این کنفرانس بین‌المللی گفت: ایران که مهد تمدن و تاریخ بوده همواره تولید کننده و صادر کننده علم و فناوری بوده است و توانسته در دنیا تاثیرگذار باشد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی این فرصت برای مردم عزیز ما فراهم شده تا در جهت پیشرفت علم و فناوری هسته‌ای کشور گام بردارند.

وی افزود: دانشجویان و اساتید ما همواره توانستند همکاری‌های صنعتی داشته باشند و علوم و فنون شتاب بگیرد تا در زندگی مردم تاثیر داشته باشد. با توجه به القائات، رژیم خصمانه و نظام سلطه علیه ایران سعی در مخدوش کردن افکار در خصوص علم هسته‌ای ایران داشتند و اینها بهانه‌ای برای تحریم علیه کشور شده است و این باعث شده تا ما مسیر خود را محکمتر طی کنیم.

اسلامی اظهار داشت: امروز در ایران علوم و فنون هسته‌ای دارای ظرفیت‌های علمی و پژوهشی است و این ظرفیت‌ها فرصت آفرین شده تا جوانان ما به این رشته ورود بکنند. ما در نظام لجستیکی چون تحریم هستیم نمی‌توانیم خریدی در صنعت هسته‌ای داشته باشیم. وقتی شما موفق به خرید نمی‌شوید بایستی از تحقیقات درون‌زا به فناوری برسانید و تبدیل به صنعت کنید. ما توانستیم فرآیند تبدیل ایده به محصول را طی کنیم و این مرهون تلاش‌ها و نتایج تحقیقات دانشمندان است. این یافته‌ها اکنون به صورت بومی انجام می‌شود و نظام سلطه این را نمی‌پذیرد، چه آنان بپذیرند یا نپذیرند ما حرکت خواهیم کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین گفت: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم و این فضا روابط ما را با آژانس باید به تعامل بیشتر برساند. ما با این تعاملات با آژانس تخریب‌های سیاسی را مدیریت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز اراده ملی برای تاثیرگذاری صنعت هسته‌ای در زندگی مردم وجود دارد، گفت: برنامه ما بر اساس سند راهبردی طی می‌شود و ما نسخه آن را به آژانس ارائه کردیم.

اسلامی با تاکید بر توسعه منابع انسانی گفت: ما در سال آینده در این خصوص از بورسیه استفاده خواهیم کرد. دبیرستان‌های انرژی اتمی را به مقطع دبستان گسترش دادیم و استعدادها را برای سرمایه گذاری هدف قرار دادیم. ما از استعدادها در مقطع دبستان به دبیرستان و سپس بورسیه و دانشگاه حمایت خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری به ایران ارائه دادماسلامی: ایران و آژانس برای تداوم همکاری‌ها برنامه دارندرایزنی گروسی و اسلامی در اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است