Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی سماواتی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر استان همدان گفت: ۱۳۹ هزار نفر در این استان زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار دارند.

او در ستاد توسعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان همدان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۱۷ هزار خانوار در استان همدان زیرپوشش این صندوق هستند گفت:در شهرستان همدان هم ۲۲ هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشایر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر استان همدان با بیان اینکه افراد زیر پوشش می‌توانند با پرداخت مابه التفاوت سابقه خود را به بیمه‌های دیگر منتقل کنند افزود: هر فرد از سن ۱۸ تا ۵۰ سال می‌تواند با عضویت در این صندوق  و پرداخت  ماهانه حداقل ۳۲ هزار تومان و حداکثر ۹۵ هزار تومان، بعد از رسیدن به ۶۵ سالگی  از مزایای حقوق بازنشستگی متناسب با حق بیمه پرداختی بهره‌مند شوند.

سماواتی بیان کرد: دو سوم حق بیمه این صندوق را دولت پرداخت می‌کند که این کمکی با جامعه کشاورز، روستایی وعشایری است.

او اضافه کرد: در شهرستان همدان  هزار خانوار از مستمری فوت و  یا ازکارافتادگی استفاده می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر استان همدان با اشاره به اینکه  اکنون به هزار ۲۰۰ خانوار مستمری ماهانه دریافت می‌کنند عنوان کرد: پارسال استان همدان در شاخص تمدید بیمه در رتبه سوم کشوری و همچنین در شاخص نام نویسی از بیمه شده جدید در رتبه چهارم کشور قرار گرفت.

در پایان یزدان آزرمی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود تا فرهنگ بیمه در شهرستان همدان جایگاه بالاتری نزد خانواد‌ها داشته باشد.

در این جلسه مقرر شد تمامی دستگاه‌ها مرتبط همکاری لازم با صندوق بیمه در جهت اطلاع رسانی، خدمات و شرایط مزایای صندوق را انجام دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه روستایی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان شهرستان همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند