Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از فرمانداری کرمان ستاد انتخابات این شهرستان با صدور اطلاعیه‌ای، اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شیراز را اعلام کرد و برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

فرماندار کرمان گفت: اسامی کامل نامزدهای انتخابات شهرهای کرمان شامل ۱۹۰ داوطلب، شهر اختیار آباد ۱۸ نفر، شهر اندوهجرد ۱۱ نفر، شهر باغین ۱۸ نفر، جوپار ۲۰ نفر، چترود ۱۱ نفر، راین ۲۳ نفر، زنگی آباد هفت نفر، شهداد ۱۱ نفر، کاظم آباد ۹ نفر، گلباف ۱۴ نفر، شهر ماهان ۲۴ نفر و محی آباد هفت نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اظهار فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان در این اطلاعیه، هیأت اجرایی شهرستان مستقر در فرمانداری کرمان در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور از تاریخ انتشار این آگهی تا  ۲ روز پس از اعلام نتیجه اخذرأی، آماده دریافت شکایات انتخاباتی است.

علی بابایی افزود: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که به استناد تبصره یک ذیل ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی، مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت شاکی یا شاکیان را داشته باشاند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

لیست فهرست اسامی داوطلبان نامزدهای شوراهای شهرستان کرمان روی لینک کلیک نمایید.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان ایرنا پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان ایرنا شوراهای اسلامی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است