Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار منوچهر امان‌الهی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این استان افزود: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، سه مقوله مهم در عرصه انتخابات وجود دارد که شامل حضور پرشور و مشارکت، سلامت و امنیت می‌شود.

وی ادامه داد: همگان در برابر این سه مقوله مهم مسوول هستند اما به طور مشخص مسئولیت امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است که هم شامل امنیت عمومی انتخابات و هم حفاظت از صندوق‌ها و شعب اخذ رای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان‌الهی، آسیب‌شناسی را از مهمترین اقدامات برای ایجاد آمادگی در خصوص برقراری امنیت در انتخابات استان برشمرد و گفت: برای شهر و روستای استان نسخه جداگانه تدوین شده تا بر اساس شرایط همان منطقه بتوان امنیت لازم را برای حضور پر شور و مشارکت حداکثری مردم فراهم کرد.

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین با سپاه و بسیج نیز تعامل خوبی برقرار شده است و امید می‌رود با تلاش‌های انجام شده بتوان این رسالت مهم را به بهترین شکل اجرا کرد.

به گزارش ایرنا،‌ انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری امنیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری امنیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- اجرای بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور درشهرکرد

- مسابقات فوتسال یادواره شهید هادی به میزبانی شهرکرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات