Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بازآفرینی و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن در استان، گفت: سهمیه مازاد برای برخی از شهرهای استان مشخص شده است و ثبت‌نام از امروز آغاز خواهد شد.

ابراهیم علیرضایی در گفت‌وگو با ایسنا از اختصاص سهمیه مازاد طرح اقدام ملی مسکن برای برخی شهرهای چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: سهمیه برخی از شهرهای استان مشخص شد، طبق سهمیه اعلامی برای شهر چلگرد 40 نفر، جونقان 15 نفر، سورشجان پنج نفر، هفشجان 14 نفر، بروجن 37 نفر و گندمان 34  ساخت مسکن در این طرح پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازآفرینی و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود:  به نسبت متقاضیان زمین وجود دارد و این سهمیه، مازاد بر آن چیزی است که در گذشته ثبت‌نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن صورت گرفته بود.

وی گفت: برای شهر شهرکرد نیز در حال طراحی زمین هستیم که بعد از موافقت تهران، احتمالا تعداد سهمیه مرکز استان نیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام چهارمحال و بختیاری طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری