Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت شمشیر بازی استان اصفهان گفت: بیشتر برنامه‌های تقویم سال جاری تحت‌‌تأثیرکرونا قرار گرفته است. قرار بود در سال جاری لیگ استانی را برگزار کنیم اما شیوع کرونا مانع شد. - اخبار استانها -

فرهاد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   اصفهان ، درباره عملکرد هیئت شمشیربازی استان در 3 ماهه نخست سال، اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از برنامه‌هایی که برای تقویم سال 1400 تنظیم کرده بودیم، تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفت؛ به طور مثال قصد داشتیم در سال جاری لیگ استانی را برگزار کنیم و حتی جلسات ابتدایی آن برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شده بود اما شیوع کرونا مانع از برگزاری آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همین الان هم اگر وضعیت کرونا بهتر شود می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم.

وی افزود: در این مدت با مجوزی که از اداره‌کل ورزش و جوانان استان دریافت کردیم، تمرینات تیم‌های استان و تیم سپاهان برگزار شده و این تیم‌ها هم‌اکنون نیز در حال تمرین هستند اما کلاس‌های عمومی و استعدادیابی فعالیتی ندارند و مجوزی برای برگزاری آنها صادر نشد. به همین دلیل در حال تلاش هستیم که حداقل از ابتدای ماه آینده این کلاس‌ها نیز فعالیت خود را از سر بگیرند.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: سال گذشته تنها توانستیم مسابقات باشگاهی کشور را برگزار کنیم. این رقابت‌ها در اسفندماه سال گذشته برگزار شده و تیم‌های اصفهان به مقام قهرمانی رسیدند. در این مدت بازیکنان ملی‌پوش در اردوهای تیم ملی حاضر بوده و هم‌اکنون نیز محمد دشت‌گر، علی امینی و محمد رضایی 3 نماینده اصفهان در اردوی تیم ملی هستند. 

رضایی درباره کلاس‌های مجازی هیئت شمشیربازی استان در طول چند ماه گذشته گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های مجازی هیئت در این مدت برگزار شده اما این برنامه‌ها نمی‌توانند جای فعالیت‌های حضوری را بگیرند. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های اصلی خود را در طول سال جاری پیش ببریم و به صورت کاملاً فعال درآوریم؛ فکر می‌کنم هم‌اکنون تنها با 20 درصد توان هیئت در حال فعالیت هستیم و دلیل این امر شیوع بیماری کرونا است.

سجادی: در کشتی، کاراته، تکواندو و شمشیربازی شانس مدال داریم/ ستاد عالی در مورد عملکرد فدراسیون‌ها تصمیم می‌گیرد برخورد فدراسیون شمشیربازی با مصاحبه‌کنندگان/ پیگیری از مراجع قضایی در صورت تشویش اذهان عمومی رضایی: برخی‌ها دوست ندارند به جز سابر رشته دیگری در شمشیربازی رشد کند/ کمی امکانات بدهند سهمیه می‌گیریم

وی با اشاره به فعالیت‌های هیئت شمشیربازی استان در سال گذشته، افزود: سال گذشته فقط مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ و تمرینات تیم‌های اصلی و بازیکنان ملی‌پوش را داشتیم و سایر فعالیت‌های هیئت به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود. البته تیم‌های نوجوانان و جوانان ما در این مدت با تیم‌های بزرگسالان در حال تمرین هستند اما کلاس‌های اصلی هیئت همچنان تعطیل است.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان درباره وضعیت شمشیربازی در استان و شانس ورزشکاران اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: جایگاه استان در شمشیربازی خوب است. بحث المپیک به سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون باز می‌گردد؛ فدراسیون شمشیربازی سیاست‌های خاص خودش را دارد و تیم سابر کشور سهمیه المپیک را به دست آورده و فدراسیون نیز روی آن تیم متمرکز است. از طرفی بیشتر بازیکنان اصفهان در 2 شاخه فلوره و اپه فعال هستند و اگر فدراسیون برنامه‌ریزی که برای رشته سابر دارد را برای 2 رشته فلوره و اپه نیز انجام می‌داد، قطعاً سهمیه المپیک کسب می‌کردیم.

رضایی درباره مسابقات این هیئت در سال جاری، گفت: به زودی میزبان مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان در اسحله اپه بانوان و فلوره آقایان هستیم. همچنین در آبان ماه سال جاری میزبان مسابقات جام جهانی خواهیم بود و اگر تا آن زمان واکسیناسیون‌ها کرونا انجام شده و مشکل خاصی در این باره وجود نداشته نباشد، میزبان این رقابت‌ها خواهیم بود.

وی در پاسخ به اینکه اصلی‌ترین دغدغه هیئت شمشیربازی استان چیست و چه انتظاری از مسئولان ورزش استان دارد، گفت: شاید تا قبل از تورم شدید چند سال اخیر، هیئت شمشیربازی چندان دغدغه مالی نداشت، اما تورم 2 سال اخیر و بی‌ارزش شدن ریال در مقابل دلار و یورو، ضربه مالی زیادی به هیئت زده و از نظر مالی دچار مشکل هستیم. بیشتر تجهیزات رشته ما با دلار تهیه می‌شود و از طرف دیگر تولیدات داخلی نیز افزایش قیمت زیادی داشته‌اند، هرچند به ورزشکاران‌مان برای تهیه تجهیزات یارانه اعطا می‌کنیم اما تا کی می‌توانیم به این شرایط ادامه دهیم؟

انتهای پیام/170/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت شمشیربازی استان برگزار کنیم شیوع کرونا سال گذشته رئیس هیئت فعالیت ها برنامه ها سال جاری رقابت ها کلاس ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا