Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@18:28:20 GMT

همایش رای اولی‌ها در خنداب

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۸۲۳

همایش رای اولی‌ها در خنداب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و در حالی که کمتر از ۸ روز به انتخابات ۲۸ خرداد باقی مانده نوجوانان رای اولی شهرستان خنداب در این شهرگردهم آمدند.

همایش ۱۳۵۰ رای اولی‌های شهرستان خنداب در سالن چند منظوره شهید فهمیده شهر خنداب برگزار شد.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه شهرستان خنداب در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: حضور شما و انتخاب اصلح و آگاهانه شما بسیار مهم و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صادقی افزود: هر کدام از شما یک سفیر برای جمهوری اسلامی هستید و رای شما همانند یک گلوله ایست که به قلب دشمن نشانه خواهد رفت.

یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر در استان مرکزی واجد شرایط رای دادن هستندکه ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر آن‌ها رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

همچنین در استان مرکزی ۷۴۹ نفر داوطلب انتخابات شورا‌های شهر هستند و ۴ هزار و ۷۷۵ نامزد انتخاباتی هم داوطلب حضور در شورا‌های روستا هستند.

با اعلام اسامی نهایی نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا تبلیغات انتخاباتی این نامزد‌ها از نیمه شب امشب و از ابتدای بامداد فردا آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و از ۲۴ ساعت قبل از رای گیری از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۲۷ خرداد همه تبلیغات‌های انتخاباتی ممنوع می‌شود.

تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است تا مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان خنداب انتخابات 1400 رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.  این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس بعدی است که در دور اول، نامزد‌های آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.
 
۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان مشغول برگزاری این انتخابات خواهند بود که در ۸ حوزه، «تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.»
 
در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است؛ در این روش، به رأی دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود.
 
کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزد‌ها را ثبت می‌کنند.
 
محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد و  گفت: برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.

اسلامی افزود: برای این حوزه‌ها تعداد تعرفه کمتری فرستاده می‌شود تا اگر اختلالی در انتخابات الکترونیکی به وجود آمد، از تعرفه‌های کاغذی استفاده شود.
 
سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از این و به تازگی گفته بود: در حوزه‌هایی که رأی گیری الکترونیکی است، جمع‌بندی نتایج حدود یک ساعت زمان خواهد برد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران