Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@10:39:24 GMT

حساس سازی نخبگان اجتماعی برروی کار کودک

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۹۳۱

خبرگزاری آریا - جلسه حساس سازی نخبگان اجتماعی تاثیر گذار بر کار کودک به مناسبت روز جهانی مقابله با کودک کار با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21، سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی، رئیس کلانتری150 تهرانسر، نماینده بیمارستان روانپزشکی ایران و جمعی از مدیران حوزه اجتماعی منطقه21 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، مصطفی بیگی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: تعاریف مختلفی از کار داریم. کودکان نیز مانند سالمندان کم توان و ناتوان در تمام دنیا مورد توجه بیشتری هستند. نامگذاری روز جهانی مقابله با کودک کار یعنی ما یک روز در سال متوجه وضعیت کامل آنها باشیم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 ضمن تشریح وضعیت کودکان کار در این منطقه افزود: مراکز پرتو خانه هایی امن برای کودکان کار است که ما در آنجا شاهد اتفاقات مثبتی بودیم از جمله موضوع آموزش این کودکان بسیار حائز اهمیت است.
او یادآور شد: ما در مراکز پرتو به دنبال این هستیم که این کودکان بتوانند مهارت هایی را کسب کنند که در آینده بتوانند وارد بازار کار شوند.
در پایان نیز سعید شرف دوست سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها گفت: در مراکز پرتو تاکنون آموزش و تحصیل جزو موفقیت آمیز ترین کارها بوده و با ورود به کمیسیون اجتماعی مجلس و دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به موضوع کودکان کار، امید است تا اتفاقات بهتری پیش روی ما قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد