Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:44:00 GMT

کشف دستگاه ماینر قاچاق در یزد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۰۷۴

کشف دستگاه ماینر قاچاق در یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزدگفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان قرار گرفت.

او افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این کارگاه موفق شدند ۲۶ دستگاه ماینر را که اقدام به استفاده از برق به صورت غیرمجاز می‌کرد، کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها از سوی کارشناسان ۶ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: در این رابطه ماینر‌ها جمع آوری و متهمین تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارز دیجیتال مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین