Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@00:11:35 GMT

محکومیت 146هزار دلاری تراکتوری ها در پرونده میمبلا

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۳۵۱

ویلیام میمبلا تراکتور را محکوم کرد

باشگاه تراکتور در پرونده شکایت هافبک پرویی پیشین این تیم به پرداخت ۱۴۶ هزار دلار محکوم شد.

به گزارش طرفدرای و به نقل از تسنیم،‌ ویلیان میمبلا هافبک پرویی تیم فوتبال تراکتور تبریز در فصل نوزدهم، پس از جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد و حالا شنیده می‌شود این بازیکن نیز باشگاه تراکتور را به پرداخت 146 هزار دلار محکوم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم به تازگی به باشگاه تراکتور ابلاغ شده است و به احتمال فراوان سرخپوشان تبریزی تا چند روز آینده این پرونده را به دادگاه CAS ارجاع خواهند داد.

باشگاه تراکتور طی یک ماه گذشته با احکام دادگاه عالی ورزش به پرداخت 475 هزار دلار به آنتونی استوکس، 175 هزار دلار به لی هری اروین و 880 هزار دلار به کوین کنستانت محکوم شده بود و به این ترتیب باشگاه تبریزی در آستانه شروع نقل‌وانتقالات تابستانی در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده برد دراماتیک ترکمنستان مقابل لبنان به نفع تیم ملی ایران منچسترسیتی با انتقال قرضی گابریل ژسوس به یوونتوس مشکلی ندارد ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه تراکتور هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان